Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عنوان کرد که آمریکا و ایران باید به یک توافق صد ساله دست یابند.
به گزارش صدای ایران به نقل از رسانه های آمریکایی، «دونالد ترامپ» که در کاخ سفید با خبرنگاران صحبت می کرد، اظهار داشت که اقدام دولت او در بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران باعث شده است تا منابع مالی جمهوری اسلامی در حمایت از گروه‌های نیابتی در نقاط مختلف کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهوری در ادامه مدعی شد: زمانی که دولت من روی کار آمد و من و مایک پنس وارد کاخ سفید شدیم، ایران مایه دردسر برای جهان بود. آنها در ۱۴ نقطه مختلف جهان منازعه و درگیری ایجاد کرده بودند. در یمن و سوریه و عراق و دیگر نقاط در حال جنگ و مساله سازی بودند.
دونالد ترامپ مدعی شده است که ایران در اثر «تحریم‌ها به شدت آسیب» دیده و مجبور به عقب نشستن از این نقاط شده است.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات خود ابراز امیدواری کرده است که به زودی تحریم ها علیه ایران به پایان برسد.
دونالد ترامپ اضافه کرده است: اگر به اصل توافقی که در دوران رئیس جمهوری اوباما به دست آمد، نگاه کنید، در می یابید که این توافق از بسیاری جهات و نقطه‌نظرها مختلف یک فاجعه بود، اما مهمترین دلیل این است که خیلی زود به پایان می‌رسد، این توافق در زمان بسیار کوتاهی به پایان می‌رسید.
او افزود: با یک کشور شما نمی توانید قراردادی کوتاه‌مدت داشته باشید و به قراردادی ۱۰۰ ساله نیاز دارید. طی چند سال آنها در مسیر دستیابی به سلاح اتمی قرار خواهند داشت و این قابل قبول نیست.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه با اشاره به اینکه برجام به ایران اجازه می‌دهد که برنامه موشکی داشته باشد، گفت: آنها نمی‌توانند موشک‌های بالستیک داشته باشند.
دونالد ترامپ در اظهارات خود همچنین خواستار دسترسی به تمامی تاسیسات و سایت های ایران شده است.
رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: آنچه که ما می‌خواهیم این است که به یک توافق منصفانه دست‌یابیم. توافق به دست آمده قبلی، یک توافق بد بود و کنگره هم آن را تایید نکرده بود.
وی اضافه کرد: ما می توانیم خیلی سریع به توافق دست یابیم یا اینکه نکنیم. من هیچ عجله‌ای ندارم.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ آمریکا و ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت
  • تصویر مردی که مقابل دادگاه ترامپ خود را آتش زد | او به چه چیزی اعتراض داشت؟
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم