Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ادعای روز گذشته رئیس جمهورآمریکا در خصوص سرنگونی پهپاد ایرانی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد: بر خلاف ادعای واهی و برخاسته از توهم ترامپ، تمامی پهپادهای متعلق به جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز از جمله پهپاد مورد نظر رئیس جمهور آمریکا پس از انجام ماموریت شناسایی و کنترل برنامه ریزی شده به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشته‌اند و هیچ‌گونه گزارشی دال بر مقابله عملیاتی ناو  یواس‌اس باکسر آمریکایی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شکارچی اینگونه اظهارات بی پایه رئیس جمهور آمریکا را در راستای ایجاد التهاب و ناامن سازی منطقه مهم خلیج فارس و آب‌راه استراتژیک تنگه هرمز تلقی و اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره با هوشیاری کامل و بر طبق موازین بین المللی، ماموریت قانونی حراست، کنترل و مراقبت از امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز را وظیفه قانونی خود می‌دانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستادكل نيروهاي مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵٠٠ هزار واحد برای کارکنان نیروهای مسلح با دولت تفاهم شده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز شنبه، با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: جایگاه مسکن در معیشت همه مردم جایگاه خاص و مهمی است، اما برای نیروهای مسلح به لحاظ دغدغه کاری، اضطراب و ویژگی‌های کاری که دارند، جایگاه ویژه‌تری دارد و بدیهی است که همه ما باید تلاش کنیم که آن رزمنده‌ای که در مرز، مناطق امنیتی و مناطق مأموریتی مشغول انجام خدمت خالصانه و شبانه‌روزی است، کمتر دغدغه مسکن را داشته باشد و بدین جهت کار اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: سرلشکر باقری: راهیان نور نرم‌افزار مؤثر نمایش مظاهر پیروزی حق و مصادیق شکست باطل است

باقری افزود: به لحاظ اینکه خانه سازمانی نیز در نیروهای مسلح کسری‌های قابل توجهی دارد، نوعاً ۵۰ درصد و یا بیشتر از درآمد همکاران بنده صرف مسکن می‌شود و این وضعیتی است که قدری آن‌ها را در اداره زندگی‌شان دچار مشکل می‌کند و طبیعتاً اگر موضوع مسکن حل شود، در جذب نیروهای مسلح، تداوم خدمت خالصانه و سایر ابعاد زندگی و روحیه کارکنان تأثیر بسزایی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش نیروهای مسلح این است که در دهه دوم و سوم خدمتی‌شان و حتماً قبل از زمان بازنشستگی صاحب خانه ملکی شوند و این دغدغه را نداشته باشند، لذا ما باید هم خانه ملکی و شخصی و هم خانه سازمانی را همزمان دنبال کنیم که طبیعتاً کار سنگینی است، اما با اراده دولت محترم و همچنین نیروهای مسلح به این اهداف خواهیم رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را با دولت محترم تفاهم کرده‌ایم که این تعهد ان‌شاءلله به خوبی تا پایان این دولت باید پیش برود و به انجام برسد. حدود ۸۰ درصد از زمین را برای ۲۳۰ هزار واحدی که تاکنون تعیین تکلیف شدند از املاک نیروهای مسلح تأمین کرده‌ایم و فکر می‌کنم کمک قابل توجهی به تأمین مسکن در این بُعد باشد و باید کمکی شود تا مابقی آن به خوبی پیش رود.

وی افزود: وضعیت‌مان در این‌ خصوص در بعضی از استان‌ها بهتر است و در بعضی از استان‌ها مشکلات بیشتری داریم. در استان تهران با وجود اینکه اندازه قابل قبولی تأمین شده است، اما این موضوع همچنان مشکل بزرگی است و نیاز به این دارد که وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادهای مسئول در تأمین زمین در مکان‌هایی که نیروهای مسلح زمین مناسبی ندارند، همت کنند و کار بهتر پیش برود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین از جهت قیمت مصالح نیز که در پیشنهادهای امروز نیز قید شده است، انتظار داریم مصالح قدری با تسهیلات و قیمت مناسب‌تری در اختیار قرار گیرد. از جهت مجوزها و خدمات جانبی نیز به نیروهای مسلح کمک شود و به‌ویژه از جهت وام نیز، بانک‌های سپه و مسکن به‌صورت جهادی به ما کمک کرده‌اند؛ اما مسئله وام و این تسهیلات، کمک اساسی خواهد بود و همرزمان و همکاران بنده توانایی اینکه بخواهند از آورده خودشان همه کار را انجام بدهند، ندارند؛ لذا نیاز است که میزان سود این وام همان ۱۸ درصد باقی بماند و دوستان ما بتوانند به‌موقع کار را پیش ببرند. به حمدالله این ۴۸ درصد با سرعت در حال پیشرفت است و مابقی آن را نیز با همین جدول زمان‌بندی پیش خواهیم برد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: مسئله صنعتی‌سازی و تسریع در ساخت نیز در نیروهای مسلح هم در وزارت دفاع و سایر شرکت‌های نیروهای مسلح در پیش گرفته شده و حداکثر تلاش را می‌کنیم که به لحاظ سرعت ساخت در صورت تأمین منابع لازم بتوانیم تا پایان این دوره دولت، کار را به جای مناسب برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224717 برچسب‌ها سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • نامه تند ایران به شورای امنیت | واشنگتن و لندن برای پیشبرد برنامه کوته‌فکرانه خود به ما اتهام می‌رنند | ایران ادعای فرانسه علیه تهران ر رد می‌کند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ اسفند
  • هشدار درباره آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا در هرمزگان
  • صدور ۲ هشدار هواشناسی و دریایی در هرمزگان
  • گزارش هیأت حقیقت یاب فاقد وجاهت قانونی و حقوقی است
  • خلیج فارس به یک مساله هویتی برای ایرانیان تبدیل شده است
  • خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج می‌شود
  • ساخت ۵٠٠ هزار واحد برای کارکنان نیروهای مسلح با دولت تفاهم شده است
  • نقش ایران در مثلث طلایی
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیروهای مسلح در شیراز آغاز شد