Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@07:12:51 GMT

تحریم ۵ فرد و ۷ شرکت ایرانی دیگر توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۰۷۸

دولت آمریکا نام ۵ فرد حقیقی و ۷ شرکت را به بهانه همکاری با برنامه هسته ای ایران در فهرست تحریم های خود قرار داد.

به گزارش صدای ایران، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد نام ۵ فرد و ۷ شرکت دیگر به فهرست تحریمی این کشور علیه ایران اضافه شده است.
بر این اساس این افراد و شرکت ها به بهانه همکاری با برنامه هسته ای ایران و «خرید قطعات حساس» برای این کشور مورد تحریم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق فهرست اعلام شده از سوی واشنگتن افراد تحریم شده و دو شرکت از ۷ شرکت مذکور ایرانی بوده و ۴ شرکت چینی و یکی هم بلژیکی هستند.
پیش از این رئیس جمهور آمریکا گفته است تحریم های تازه در واکنش به ساقط کردن یک هواپیمای بدون سرنشین تجسسی آمریکا در خلیج فارس و دلایل زیاد دیگر اعمال می شود.
این در حالی است که آمریکا از یک سال پیش با خروج از برجام و اقدامات خصمانه ای از جمله تحریم های اقتصادی، تهدید نظامی و تجاوز به آبهای سرزمینی ایران به تنش ها در منطقه دامن زده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تحریم شرکت ایرانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاوه ظهیرالاسلام مهاجم آمریکایی-ایرانی فوتبال بلژیک حالا تنها در هجده بازی در نخستین فصل اروپایی خود در سنت ترویدن موفق شد ۵ گل و یک پاس گل ثبت کند تا به عنوان یک استعداد آینده‌دار مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

او به عنوان یک استعداد ۲۱ ساله، با آگاهی محیطی بالا، قدرت سرزنی و توانمندی شوت‌زنی با هر دو پا تبدیل به نامی شده که استعدادیاب‌های اروپایی نام او را به تیم‌های حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپا پیشنهاد می‌دهند، اما اصلی‌ترین مسئله مربوط به آینده فوتبالی کاوه، موضوع ملیت اوست!

کاوه متولد آمریکاست اما والدینش ایرانی هستند و حتی به ایران هم سفر کرده؛ با این حال ظهیرالاسلام باید تصمیم بگیرد تا قرار است پیراهن کدام تیم را بپوشد.

عملکرد او باعث شده تا از همین حالا کاربران آمریکایی فعال در X (توییتر سابق) بسیار از عملکرد او تمجید کنند و منتظر دعوت او به تیم ملی آمریکا هستند!

- کاربری با استفاده از ایموجی (????) نسبت به عملکرد او ابراز علاقه کرد و در جواب او کاربری نوشت: ظهیرالاسلام را دوست دارید؟ من می‌ترکم! او قطعا در تابستان برای تیم المپیک آمریکا بازی می‌کند.

-کاربری با انتشار ویدیو گلزنی او برابر بروژ نوشت: اگر او از لیست تیم زیر ۲۳ سال آمریکا خط بخورد، من قطعا متعجب می‌شوم. ظهیرالاسلام می‌تواند به عنوان جانشین مک‌گوایر در تیم و حتی یک بازیکن ثابت در تیم حضور داشته باشد.

-کاربری دیگر با انتشار دوباره کلیپ او نسبت به عملکرد او ابراز شگفتی کرد و زیر این توییت هم کاربران آمریکایی از کلیپ‌های آمریکا استفاده کردند.

-یکی از کاربران که بررسی وضعیت استعدادهای آمریکایی می‌پردازد، کلیپ گل او را منتشر کرد و نوشت: کاوه ظهیرالاسلام برای ششمین بار در تمامی دیدارهای این فصل گلزنی کرد. 
در جواب او کاربری نوشت: ولی او می‌خواهد برای ایران بازی کند!

-این فهرست زیر ۲۳ سال آمریکا برای بازی با فرانسه و گینه است؛ من فکر می‌کنم این یک احتمال است اما دوست دارم ظهیرالاسلام را در تیم ملی ببینم.

-همچنین رسانه معتبر ESPN در لیستی از ۵۰ استعداد برتر آمریکایی نام برد که در آن کریستین پولیسیچ، وستون‌ مک‌کنی، تایلر آدامز، یونس موسی و دیگر بازیکنان سرشناس فوتبال این کشور همراه با کاوه ظهیرالاسلام نامشان در این لیست حضور دارد که موجب تمجید آمریکایی‌ها شده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید کاوه از بین ایران و آمریکا قرار است کدام تیم را انتخاب کند؛ او پیش‌تر در مصاحبه‌ای که انجام داده بود از علاقه خود به تیم ملی ایران و پیگیری نتایج ایران در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۱۴ تا کنون صحبت کرده بود و حتی جواد نکونام و مسعود شجاعی را به عنوان دو چهره ایرانی که در لالیگا حضور داشتند الگوی خود می‌دانست!

کاوه اکنون منتظر دعوت تیم ملی ایران است ولی انتظار می‌رود در برابر دعوت به حضور در المپیک با تیم زیر ۲۳ سال آمریکا هم بی‌تمایل نباشد.

دیگر خبرها

  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • سکوهای خارجی با راهکار نخبگان ایرانی در دسترس قرار می‌گیرند
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران چیست؟
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران
  • حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته است
  • تحریم‌های یکجانبه بر زندگی کارگران ایرانی تاثیر سوء دارد
  • روسیه نیاز به تسلیحات ندارد؛ زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده سلاح‌های نظامی است