Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه چمن ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد بازسازی شد و مسئولان این ورزشگاه طی هفته‌های اخیر از آمادگی برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر برتر  خبر داده بودند، اما حالا با اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برای میزبانی در لیگ برتر نوزدهم آماده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو گفته بود که هواداران مشهدی تمایل ندارند که در ورزشگاه ثامن شاهد بازی‌های تیم فوتبال شهرخودرو باشند.

به این ترتیب تیم فوتبال شهر خودرو که لیگ برتر هجدهم بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه مجهز امام رضا (ع) انجام داده بود، به صورت قطعی در لیگ برتر نوزدهم نیز در این ورزشگاه از دیگر تیم‌های لیگ برتری میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حمیداوی: از حرف‌های تاج ناراحت شدیم/ سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم

آخرین تمرین شاگردان گل محمدی در تهران/ رحمتی فعلا صحبتی ندارد

گل محمدی: از سازمان لیگ خبر رسید لیگ ۱۰ روز عقب می‌افتد/ ویلموتس به دنبال تعامل با تیم‌های لیگ برتری است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال شهرخودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یونس فاتح افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته به این طرح در دور اول سفر رئیس جمهور به استان در دستور کار است.

وی ادامه داد: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریع از سوی عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح گفت: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه از ضروریات است که باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

ورزشگاه یادگار امام تبریز سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران از لحاظ ظرفیتی با گنجایش ۷۰ هزار نفر است.این ورزشگاه بر طبق ارزیابی‌های انجام گرفته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، موفّق به دریافت درجهٔ A شده‌ است.

 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز