Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@07:46:42 GMT

گفت‌وگوی تلفنی مقام‌های اقتصادی چین و آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۱۰۰

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا و «رابرت لایتیزر» نماینده اقتصادی آمریکا با مقام‌های اقتصادی چین تلفنی گفت‌وگو کردند.

منوچین در این‌باره به رویترز گفت: «ما تلفنی به نتایج خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم به صورت حضوری بتوانیم به گفت‌وگو در این زمینه ادامه دهیم.»

وی همچنین در زمینه برداشتن تحریم‌ها علیه شرکت هوآوی گفت: «بحث تحریم علیه شرکت هوآوی مساله‌ای جدا از گفت‌وگوهای اقتصادی دو کشور است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات متحده آمریکا و چین از جولای ۲۰۱۸ تا کنون به جنگ تجاری علیه یکدیگر اقدام کرده‌اند که تا کنون میلیاردها دلار برای دو کشور ضرر اقتصادی به بار آورده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جنگ چین دلار تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام کرد که بایدن با نتانیاهو در مورد تحولات اخیر در اسرائیل و غزه از جمله وضعیت رفح و تلاش‌ها برای افزایش کمک بشردوستانه به غزه گفتگو کردند.

این تماس تلفنی در حالی انجام می‌شود که هفته گذشته چاک شومر رهبر اکثریت سنا و عالی رتبه ترین مقام یهود در تاریخ آمریکا خواستار برگزاری انتخابات جدید در سرزمین‌های اشغالی شد که این مساله واکنش‌های اعتراضی مقام‌های صهیونیست را در پی داشت.

شومر در صحن مجلس سنای آمریکا گفت که نتانیاهو یک مانع برای صلح در خاورمیانه است و با ارجحیت نهادن نجات سیاسی خود به جای منافع اسرائیل، مسیرش را گم کرده است.

هشدار سناتور آمریکایی به نتانیاهو: اسرائیل دوام نخواهد آورد

بایدن با تقدیر از صحبت‌های این سناتور ارشد، آن را یک سخنرانی خوب توصیف کرد. با اینحال کاخ سفید بعدا اعلان داشت که بایدن خواستار انتخابات جدید یا تغییر نتانیاهو نیست.

یکی از بزرگترین اختلاف نظرها بین بایدن و نتانیاهو در مورد سرنوشت رفح است که رژیم صهیونیستی اعلام کرده قصد حمله به این شهر که بیش از یک میلیون فلسطینی ساکن آن هستند را دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که قصد دارد کارزار نظامی علیه رفح را ادامه دهد، هرچند که ایالات متحده و دیگر متحدان اسرائیل از او خواسته‌اند که به این شهر در جنوب نوار غزه حمله نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در مورد غزه
  • واکنش چین به ساخت ماهواره‌های جاسوسی برای آمریکا
  • ثبت بیشترین اختراع‌های سال ۲۰۲۳ هوآوی با وجود تحریم
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • نیجر توافقنامه نظامی با آمریکا را لغو کرد/ واشنگتن به دست و پا افتاد
  • نیجر روابط نظامی خود را با آمریکا لغو می‌کند
  • رویترز از قرارداد مخفی «اسپیس ایکس» با آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا خبر داد