Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:50:54 GMT

برق بیشتر مناطق کهنوج سه ساعت قطع می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۱۰۸

برق بیشتر مناطق کهنوج سه ساعت قطع می شود

مدیر امور برق کهنوج شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بنا به درخواست پست فوق توزیع برای تعمیرات، خاموشی گسترده برق را در این شهرستان داریم.
بیژن مجازی افزود: خیابان ولیعصر _ خیابان پاسداران، خیابان امام (ره) _ حیدرآباد خصیلی، حیدرآباد مرکزی، بلوار خلیج فارس، کوچه های زوج حد فاصل میدان خلیج فارس، تا شرکت تیتانیوم، حد فاصل میدان شاهد تا روستای پلگی بالا، شهرک آزادگان، شهرک صنعتی، شهرک جهاد گران، بلوار شاهد، خیابان عدالت، خیابان میثم و یاسر، شهرک سلمان فارسی، بلوار شهید بهشتی از میدان سینما تا بهشتی ۲۷، ابتدای نظمیه، قسمتی از بلوار سید احمد خمینی (ره) دچار خاموشی سه ساعته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹/‏‬ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهنوج کرمان برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از نود و ۲ هزار مترمربع معابر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ضا جاویدی افزود: عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه شهید استوار، بولوار آیت‌الله علوی دردوکوهک در مناطق ۱، ۶، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ اجرا شده است.
روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۱۹/۲۲ عابدینی در منطقه ۲، کوچه ۱۳ هجرت و کوچه ۶ و ۸ و ۹ عبیرآمیز و کوچه ۸ بلوار نارنجستان کوی مروارید در منطقه ۳، کوچه ۱ خیابان امام حسین (ع) و کوچه ۳۴ ابوذر غفاری در منطقه ۵، کوچه ۱۵ و ۲۱ میرزای شیرازی و کوچه ۵ شهامت در منطقه ۶، فرعی‌های فجر شرقی و شمالی و فرعی‌های شهرک رضوان در منطقه ۹، شهرک بهشتی خیابان صاحب تبریزی در منطقه ۱۰، کوچه ۲ و ۶ و ۱۱ خیابان ولیعصر در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه ۶ و ۹ غدیر و کوچه ۱/۱۸ و ۵/۱۸ و ۶/۱۸ رحمت در منطقه ۲، خیابان سراغ محله هزاردستان در منطقه ۴، کوچه ۶۵ بنی‌هاشمی و رینگ دوچرخه‌سواری پارک تفریحات سالم و کوچه ۱/۳۴ ابوذر غفاری در منطقه ۵، کوچه ۳ خیابان رضوی و منشعبات آن در منطقه ۷، کوچه موتاب‌ها و خیابان لطفعلی خان زند و کوچه ۶ آستانه و خیابان شیخ روزبهان و خیابان حسینی در منطقه ۸، بلوارعرفان شهرک قصر قمشه و کوچه‌های کنار مدرسه در منطقه ۱۰، کوچه ۴ صیاد شیرازی در منطقه ۱۱ و پروژه زیرگذر گویم از پروژه‌های است که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.
جاویدی گفت: طی ۳۲ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۹۵ هزار و ۷۳۶ تُن آسفالت انجام‌شده است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • آسفالت بیش از نود و ۲ هزار مترمربع معابر شیراز
  • فعالیت ۲۳ داروخانه در ایام تعطیلات نوروز
  • برق برخی مناطق ۴ شهرستان گیلان دوشنبه قطع می‌شود
  • توزیع میوه شب عید در همدان آغاز شد
  • عرضه میوه شب عید در ۱۵ غرفه در استان قم
  • قیمت میوه شب عید در قم اعلام شد / آدرس غرفه‌های تنظیم بازار
  • توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد + جزئیات
  • عرضه میوه نوروزی از امروز در ۹۲ نقطه استان همدان
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است