Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امارات به دنبال مفرّی است که خود را از باتلاق جنگ یمن نجات دهد و به همین منظور تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سید حسین نقوی حسینی در خصوص تلاش امارات برای خروج از جنگ یمن افزود: جنگ یمن نمونه بارزی از دخالت در امور داخلی کشوری مستقل و اقدامی برخلاف موازین بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: این جنگ باتلاقی است برای کشور‌هایی که به این جنگ کشیده شده اند.
نقوی حسینی با بیان اینکه محور این ائتلاف عربستان و تلاش این کشور برای همراهی کشور‌های منطقه در این جنگ بود اظهار داشت: تلاش عربستان برای همراهی همه کشور‌های منطقه به شکست انجامید و اکثر کشور‌ها در این ائتلاف قرار نگرفته و برخی دیگر مانند قطر نیز از آن خارج شده اند، البته مابقی نیز پشیمان هستند، زیرا این جنگ مدت هاست ادامه دار شده و نتیجه‌ای جز خونریزی و کشتار مردم بی گناه نداشته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: امارات نیز در این راستا خسارت‌های زیادی دیده و تهدید‌های زیادی نیز علیه این کشور برانگیخته شده است، در عین حال به رغم هزینه‌های سنگینی که انجام می‌دهد هیچ محصولی برای این کشور در پی نداشته است.
نقوی حسینی گفت: به همین دلیل امارات به دنبال مفری است که خود را از این باتلاق نجات دهد و به همین منظور تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان پایان دادن به دخالت نظامی در امور داخلی یمن هست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای خروج امارات از یمن هر کمکی که بتواند انجام می‌دهد و ایران معتقد است که با گفتگو و تعامل می‌توان این مشکل را حل کرد و کشور‌ها را از این باتلاق نجات داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امارات مفر ی رهایی باتلاق یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)

عربستان با ارسال یادداشتی اعتراضی خود به دبیرخانه سازمان ملل متحد نسبت به اقدام اخیر دولت امارات متحده عربی در اعلام منطقه الیاسات به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی شکایت کرد.   به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، عربستان سعودی یادداشت اعتراضی را علیه دولت امارات متحده عربی به سازمان ملل متحد ارسال کرد.   ریاض در یادداشت اعتراضی خود اقدام دولت ابوظبی در اعلام منطقه الیاسات به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی را غیرقانونی خوانده است.   عربستان سعودی , کشور امارات متحده عربی , خلیج فارس , سازمان ملل متحد ,    عربستان در متن یادداشت خود اظهار داشته است که اعلامیه امارات در مورد منطقه الیاسات را به رسمیت نمی شناسد و خواستار پایبندی دولت امارات به توافقنامه منعقد شده مرزی میان دو کشور در سال 1974 است.   مقامات سعودی مدعی هستند اقدام دولت امارات در اعلام منطقه الیاسات در خلیج فارس به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی حقوق قانونی دولت ریاض از جمله محدوده دریای سرزمینی و منطقه دارای حاکمیت مشترک دو کشور را نقض می کند.   دو جزیره «مکاسب» و «القفای» از جمله نقاطی است که در زمره مناطق تحت حاکمیت مشترک دو کشور جای دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گربه باهوش از سیل نجات پیدا کرد + فیلم
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال تحریک درگیری‌های منطقه‌ای است
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک