Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: عضو دونده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان سفیر صلح و دوستی در ایران، وارد استان هرمزگان شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، سحررفیعی بندری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: مجتبی یادگاری، عضو جوان جمعیت هلال احمر شهرستان اراک به عنوان سفیر صلح و دوستی در ایران، مسیر ۱۰ کیلومتری تمام استانهای کشور را طبق برنامه ریزی های انجام شده، می‌دود تا پرچمدار این نماد جهانی بوده و صلح و دوستی را با این سبک به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی بندری بیان کرد: این دونده با ورود به استان هرمزگان ۱۰ کیلومتر از نوار ساحلی شهربندرعباس را با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا دوید.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ صلح و دوستی در جامعه، دوری از هر گونه خشونت، آشنایی مردم با اهداف هلال احمر از اهداف اجرای این طرح است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ترویج فرهنگ جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان خشونت خلیج فارس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات دهی ۶۷ تیم هلال احمر مازندران به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران عصر دیروز در مراسم افتتاح طرح ملی خدمات بشر دوستانه مسافرین نوروزی استان مازندران در بهشهر گفت: ۶۷ تیم با ۳۹۷ نفر نیروی خدمات رسان، نوروز امسال به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

فخاری افزود: این مجموعه در جهت آسایش و آرامش مسافران نوروزی در ورودی غربی این شهر با همکاری دهیاری و شورای روستای کوهستان با کد پست ۱۱۰۲ شهید امدادگر سید سجاد خلیلی در خدمت مسافران نورزوی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: امسال ۶۷ پایگاه امداد و نجات با ۳۹۷ نفر نیروی انسانی آموزش دیده در خدمت مسافران نوروزی هستند.

فخاری خاطر نشان کرد: بازی کودکان، طرح بهرفت و رفتار‌های ترافیکی، آموزش کمک‌های اولیه گوشه‌ای از خدماتی است که در کمپ مسافرین وجود دارد.
وی یاداور شد: فعالیت کمپ‌ها در سال گذشته بسیار چشمگیر بود و امسال بیش از ۲۵ درصد از نظر منابع لجستیکی، نیرو‌های انسانی، تجهیزات درمان و شرایط آموزش افزایش داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: کمپ‌ها در استان مازندران از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار کردند و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ و در بعضی از مناطق تا ۲۵ فرودین ماه خدمت رسانی می‌کنند.
فخاری ادامه داد: طرح ملی خدمات بشر دوستانه مسافرین نوروزی استان، مکانی مناسب و امن برای آن دسته از مسافرینی است که نمی‌توانند در هتل‌ها و مکان‌های هزینه دار مستقر شوند.
گفتنی است کمپ مسافرین نوروزی بهشهر در سال گذشته بدلیل خدمات رسانی شایسته یکی از کمپ‌های نمونه کشوری مطرح شد.

دیگر خبرها

  • خدمات دهی ۶۷ تیم هلال احمر مازندران به مسافران نوروزی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ اسفند
  • شرایط پایداری آرام در هرمزگان همراه با احتمال بارش پراکنده
  • هشدار درباره آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا در هرمزگان
  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • برقراری جوی آرام در کیش و دیگر نقاط هرمزگان، ۲۸ اسفند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ اسفند
  • پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج می‌شود
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس