Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، انتشار فراخوان سراسری مسابقه ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی و مشارکت اصناف مختلف در برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، از تازه‌ترین رویدادهای این جشنواره است.

در متن فراخوان سراسری مسابقه ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی، آمده است:

دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در نظر دارد به منظور شناسایی، تقویت و ترویج نمایش‌نامه‌های خیابانی با طرح و ایده فاخرو مورد نیاز جامعه که با ایده‌های خلاقانه و تأثیر گذار همراه باشند و همنچنین معرفی استعدادهای تازه در این حوزه و گسترش دیگر گونه‌های اجرایی مانند تئاتر محیطی، تئاتر شورایی، تئاتر کاربردی و هنرهای اجرایی بینا رشته‌ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مسابقه سراسری ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی را برگزار کند.

موضوع مسابقه آزاد و مهلت ارسال آثار تا ۲۰مرداد ۹۸ است.

شرایط و مقررات شرکت در مسابقه به این شرح است:

*پذیرش آثار در نمایشنامه‌نویسی با توجه به اهداف جشنواره به کیفیت، تنوع و نوآوری بستگی دارد.

*نمایشنامه‌هایی که تاکنون در هیچ یک از مسابقات نمایشنامه‌نویسی و جشنواره‌ای شرکت نکرده باشند و به چاپ نرسیده باشند، در این مسابقه پذیرفته می‌شوند.

*هر نمایشنامه‌نویس می‌تواند با ارائه حد اکثر سه اثر، متقاضی شرکت در این بخش مسابقه باشد.

*چنانچه در هر مرحله‌ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه جشنواره، نمایشنامه مورد نظر را از بخش رقابت حذف می‌کند.

*یک اثر برگزیده هیات داوران این بخش در آیین پایانی معرفی می‌شود و به آن جوایزی شامل، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

همچنین۱۵ اثر برگزیده به تشخیص هیات داوران برای انتشار معرفی می‌شوند و به چاپ خواهند رسید.

مدارک مورد نیاز:

*ارسال یک نسخه از هر عنوان نمایشنامه در قالب فایلPDF

ارسال یک قطعه عکس از نمایشنامه‌نویس به صورت فایل JPEG و خلاصه سوابق وی در فایل Word به نشانی الکترونیکی mariwan.festival@gmail.com

نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

کردستان، مریوان، بلوار امام خمینی(ره)، مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی جـشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان-کد پستی: ۶۶۷۱۷۴۳۱۷۳

تلفن: ۰۸۷۳۴۵۹۳۶۲۵- ۰۸۷۳۴۵۹۴۵۶۷

نمابر: ۰۸۷۳۴۵۹۰۳۶۶- ۰۸۷۳۴۵۹۳۶۲۶

نشانی الکترونیکیmariwan.festival@gmail.com

سایت جشنواره www.Mariwanfestival.com

همراهی اصناف و اتحادیه‌ها با جشنواره مریوان

دیدار دبیر و دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با اعضای مجمع امور صنفی، دیگر رویداد این جشنواره در چند روز اخیر است.

در این دیدار فاتح بادپروا، دبیر و حسن‌پور، دبیر اجرایی با تاکید بر اینکه در این جشنواره نگاه ویژه‌ای به موضوع گردشگری وجود دارد، خواستار حمایت اصناف و اتحادیه‌های گوناگون استان کردستان شدند تا با انجام این همکاری‌ها، مردم استان بیش از پیش از مزایای برگزاری جشنواره، بهره‌مند شوند.

این پیشنهاد با استقبال سید عبدالله حسینی، دبیر مجمع امور صنفی رو به رو و قرار شد تمام اتحادیه‌ها و اصناف همانند پاساژداران، مغازه‌داران، تاکسیرانی و... درکنار این حرکت فرهنگی قرار بگیرند تا جشنواره از محدوده یک صنف خاص بیرون بیاید و عموم مردم و اصناف، خود را در آن سهیم بدانند.

در همین راستا قرار شد برای سهولت در این مشارکت، از طرف اصناف، کارگروهی برای جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه‌اندازی شود.

علاوه بر این، قرار است نمایش‌هایی که درباره رابطه مردم و اصناف است، از سوی مجمع امور صنفی، حمایت شوند.

لازم به یادآوری است رویکرد جشنواره امسال، موضوع گردشگری و ارتباط و تعامل با مردم است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با دبیری فاتح بادپروا یکم تا پنجم شهریور برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید تیم او نکات مثبت زیادی را مقابل شفیلدیونایتد به نمایش گذاشته است.

طرفداری | منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان تن هاخ بودند که موفق به پیروزی 4-2 در این مسابقه شدند. اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران در مورد برد شاگردانش صحبت کرد.

منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد؛ شلیک دیدنی کاپیتان، نجات‌بخش تن هاخ از یک فاجعه دیگر بازی مقابل شفیلدیونایتد

نکات مثبت زیادی امروز داشتیم. بعد از دو بار عقب افتادن، قدرت بازگشت بالایی از خودمان نشان دادیم. اما نکات منفی هم بود. خیلی ساده گل خوردیم که غیرقابل قبول است. باید از این موضوع درس بگیریم. اما از پیروزی خوشحالم.

وحشت؟ به هیچ وجه. ما در طول بازی آرامش خودمان را حفظ کردیم و به خلق موقعیت‌های گلزنی ادامه دادیم.

برونو فرناندز

او ثبات زیادی دارد و در حال حاضر هم در فرم بسیار ایده‌آلی قرار دارد.

پیشرفت در گلزنی

تعداد گل‌هایی که در حال حاضر به ثمر می‌رسانیم، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی است. اگر بتوانیم خط دفاعی‌مان را تقویت کنیم، مطمئناً ثبات بیشتری در عملکرد تیم شاهد خواهیم بود.

بازگشت مصدومان

فکر می‌کنم میسون مانت به بازی بعدی تیم می‌رسد.

بازی جذابی برای تماشاگران بود

این بازی برای تماشاگران بسیار جذاب بود: 4 گل و موقعیت‌های گلزنی فراوان. فکر می‌کنم تیم ما عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. می‌خواهیم فوتبال پویا و هجومی بازی کنیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم ببینیم. از زمستان امسال، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشته‌ایم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد