Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:45:41 GMT

 بصیرت کلیدی‌ترین راه مقابله با جنگ نرم است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۲۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در جلسه کارگاه هم اندیشی و گردهمایی هادیان سیاسی سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: واکاوی و شناسایی آسیب‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات جنگ نرم با استفاده از نیروی‌های انسانی متخصص و کارشناسان متبحر با توجه به هجوم فرهنگی دشمن در قالب‌ها و شکل‌های متنوع و جذاب در کشور امری واجب و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اضافه کرد: باید آسیب‌ها را شناخت و آن‌ها را به فرصت‌های مفید در مواجه با ابزار‌ها و برنامه‌های سازماندهی شده دشمن به کار برد.
سرهنگ حسین عباسیان تصریح کرد: دشمن با شناخت ابزار‌های اعتقادی ملت ایران در یک طراحی و برنامه‌ریزی دقیق کارشناسانه ابتدا در مقابله با هنجار‌ها در بنیان خانواده‌ها نفوذ کرده و از این طریق به موفقیت‌هایی دست می‌یابد.
وی خواستار فعال‌سازی اتاق فکر برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در مقوله آسیب‌های جنگ خاموش در شهرستان شد و خاطرنشان کرد: دشمن با به کارگیری ابزار فرهنگی مخرب و انحرافی در برابر فرهنگ و هویت اصیل دینی مذهبی ملت در قالب برنامه‌های هدفمند، تدریجی در نسل جوان آینده ساز این مرز بوم نفوذ می‌کند.
مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن با ایجاد فضای سایبری و برنامه‌های اینترنتی متنوع بسیار مخرب متناسب با گروه هدف از ۳۰۰ شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای نیز بهره می‌برد.
وی یکی دیگر از مسائل مهم فرهنگی در کشور را پدیده فرقه‌های نو ظهور دانست و تصریح کرد: مقوله دیگری که دشمن در این راستا کارشناسانه بر آن متمرکز شده فرقه شیطان پرستی است.
مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: ۷۰ فرقه فعال در زیر مجموعه شیطان پرستی با هدف رواج افکار مخرب و شیطانی ضد دین و اعتقادی و جایگزین کردن آن‌ها با اعتقادات و باور‌های اصیل ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن به گونه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.
وی اظهار داشت: طراحی پروژه اسلام، شیعه و ایران هراسی از جمله اقدامات هدف‌گذاری شده در مقابله با معنویت اسلامی دشمن است.
سرهنگ حسین عباسیان گفت: جنگ نرم به به اشکال مختلف شایعه‌سازی، نشر اکاذیب، تهمت و افترا به مسئولان نظام، ترویج بی بند و باری، نفوذ در مراکز علمی و دانشگاهی، تحقیر فرهنگ و ارزش‌ها اسلامی، فریب و جریان سازی و... به صورت خاموش به افکار عمومی ورود پیدا می‌کند.
مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) باشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تقویت و به کارگیری بصیرت، بینش و آگاهی کلیدی‌ترین راهکار راهبردی در مقابله و کسب پیروزی با جنگ نرم است.
وی در پایان گفت: مقابله با طرح سازمان دهی شده جنگ نرم مستلزم طراحی و تدوین برنامه منسجم فرهنگی و عزم ملی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است