Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی، جنگ یمن را باتلاقی برای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی توصیف کرد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دیپلمات ها نوشت: جنگ یمن به باتلاقی برای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بعد از توقف حمایت هم پیمان اماراتی وی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه افزود: محمد بن سلمان با دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تماس است تا به وی در جبران خروج امارات از یمن کمک کند.

یمنی‌ها مواضع مزدوران عربستان را موشک‌باران کردند

نیویورک تایمز تصریح کرد: سازمان ملل و دیپلمات های غربی امیدوارند که خروج امارات از یمن باعث شود که بن سلمان به سمت پایان جنگ در این کشور سوق داده شود.

این روزنامه نوشت: امارات فرماندهی عملیات در یمن را برعهده داشت و بار آن را به دوش کشید و با خروج این کشور از یمن، پیروزی عربستان در جنگ بعید است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بن سلمان آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بن سلمان آخرین تحولات یمن بن سلمان آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟

الهلال در خانه العین با نتیجه 4-2 شکست خورد.

الهلال عربستان که به دنبال تداوم رکورد شگفت‌انگیز خود در عدم شکست بود، امشب در دیداری نفس‌گیر مقابل العین امارات مغلوب شد.

الهلال امشب در ورزشگاه جاسم بن زاید شهر العین امارات به مصاف این تیم اماراتی رفت. این تیم که در 42 بازی اخیر خود 34 پیروزی و 8 تساوی کسب کرده بود، در این دیدار با نتیجه 4-2 مغلوب العین شد.

الهلال پس از 34 پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها و رکوردشکنی در تاریخ فوتبال، سرانجام طعم شکست را مقابل تیمی چشید که ماه گذشته النصر را نیز از پای در آورده بود.

العین با درخشش و هت تریک سفیان رحیمی یک پیروزی شیرینی خانگی را کسب کرد و با اندوخته‌ای کاملا مناسب به ریاض سفر خواهد کرد.

بازی برگشت الهلال و العین 6 روز دیگر در استادیوم کینگدام آرنا به میزبانی الهلال برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل