Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازرگانی داخلی خانم مسلط به فن بیان مدرک تحصیلی: رشته های بازرگانی کامپیوتر و مدیریت حقوق توافقی، بیمه ، مزایا و نظام کارانه محیط پویا با پرداخت های منظم از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. آدرس ایمیل: TehranCv2018@gmail.com آدرس: تهران ، بعد از قائم مقام فراهانی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» با سخنرانی رحمان شریف‌زاده، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، برگزار ‌می‌شود.

سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» با سخنرانی رحمان شریف‌زاده، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، چهار‌شنبه 29 فروردین‌ ۱۴۰3 به صورت حضوری و مجازی در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود.

این سخنرانی چهار‌شنبه 29 فروردین‌ ۱۴۰3 از 14:30 تا ۱6:30، به صورت حضوری در سالن قانعی‌راد مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و به صورت مجازی در پیوند https://www.skyroom.online/ch/nrisp.ac.ir/stis برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • پیامک ۴ تومان گران می شود