Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@17:31:21 GMT

احتمال سیلاب و شکسته شدن درخت‌ها در ۳ استان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۳۶۲

احتمال سیلاب و شکسته شدن درخت‌ها در ۳ استان

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور با اشاره به سامانه‌های بارشی مورد انتظار و اشاره به رشد ابر‌های همرفتی و رگبار موقتی گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید اعلام کرد از ظهر امروز جمعه ۲۸ تیر ماه احتمال رگبار و رعد‌وبرق و وزش باد شدید موقت در مناطق:

جنوب شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان تا اوایل امشب قابل پیش‌بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر مخاطره: وقوع صاعقه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و شکسته شدن درختها.

مردم این مناطق از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها به سبب جاری شدن سیل خود‌داری کنند همچنین از تردد و اسکان در مناطق مرتفع و کوهستانی این مناطق به جهت وقوع پدیده صاعقه خودداری شود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی سیلاب استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال‌احمر بر اثر شدت بارش‌ها از روز گذشته ۲۸ فروردین تا امروز ۲۹ فروردین، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها؛ از روز گذشته و در ۶۱ عملیات، امدادگران هلال‌احمر به ۱۷۷۷ نفر امدادرسانی کرده، ۲۶۹ نفر را اسکان اضطراری داده و ۵۰ نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند. همچنین با تلاش ۱۴۸ تیم عملیاتی (۵۹۲ نفر)، آب جمع شده از ۲۹ واحد مسکونی تخلیه و ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ۸۰ دستگاه چادر برای اسکان حادثه‌دیدگان برپا شده است.

آخرین آمار امدادرسانی هلال احمر در سیل و آب‌گرفتگی تا ساعت ۱۸:۰۰

از ٢٧ تا ٢٩ فروردین ١٤٠٣ تا ساعت ۱۸:۰۰، ٨ استان (بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) از سیل متأثر شده‌اند.

طی این مدت در ۶۷ مورد عملیات به ۳۰۱۶ نفر امدادرسانی شده و ۴۰۹ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

علاوه بر این ۱۱۴ نفر به مناطق امن منتقل و آب ۴۹ منزل مسکونی تخلیه شد. ۱۷۱ تیم عملیاتی شامل (٦٤٩ نفر) در این عملیات مشغول امدادرسانی هستند.

تاکنون ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با برپایی ٨٠ دستگاه چادر، ٩٧دستگاه چادر مسافرتی، ٥٠٤ تخته پتو، ٥٦٩ تخته موکت، ٢٧٥٢ کیلوگرم نایلون، ۲۱۵ بسته غذایی، ۶۲۲ قوطی کنسروجات بین متاثرین از سیل توزیع شد.

کد خبر 6081455

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد