Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:42:41 GMT

برگزاری دعای کمیل در شهر پیامبر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۴۸۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

کد خبر 4670301 متین باذرجانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: مدینه منوره دعای کمیل سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان دولت و نظام برای اجرای حکم شرعی و قانونی حجاب نمی‌توانند با توسل به روش‌هائی از قبیل گشت ارشاد و بگیر و ببند‌های معمول موفق شوند.
 
دستیابی به هدف شرعی و قانونی در این زمینه به تجدید نظر اساسی در عملکرد‌های مسئولین و سیاست‌های موجود و معمول حکمرانان نیاز دارد.
 
حتی ما نیرو‌های باسابقه و شناخته شده انقلاب و نظام که عمرمان را صرف خدمت به اسلام و تقویت آرمان‌های انقلابی و ترویج ارزش‌های دینی کرده‌ایم، اکنون به خاطر حاکم شدن فضای پرمغالطه بر جامعه که محصول قدرت گرفتن عناصر و جریان‌های افراطی است، چاره‌ای غیر از این نداریم که قبل از هر اظهارنظری، شهادتین سیاسی بر زبان و قلم جاری کنیم تا به بی‌دینی و ضدیت با انقلاب و نظام متهم نشویم. به همین دلیل اکنون که می‌خواهیم درباره گشت ارشاد اظهارنظر کنیم شهادت می‌دهیم مسلمان شیعه اثناعشری هستیم و به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی التزام عملی و زبانی و قلمی و قلبی داریم.
 
این اعتقاد شرعی‌مان را نیز اضافه می‌کنیم که حجاب، یک حکم الهی است و رعایت آن قطعاً به سلامت اخلاقی جامعه کمک می‌کند. این را هم قبول داریم که دشمن برای ترویج بی‌حجابی در ایران برنامه دارد و تمام ایرانیان غیور لازم است برای خنثی‌سازی این توطئه دشمن برنامه حساب شده، معقول و منطقی داشته باشند.
 
اما حضرات مسئولین مطمئن باشند بدون بازگشت به اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی متبلور هستند، هیچ توفیقی برای اجرای احکام شرعی و مقررات قانونی مرتبط با شرع به دست نخواهند آورد.
 
علت، کاملاً روشن است و تعجب در اینست که حکمرانان ما چرا به موضوعاتی با اینهمه وضوح و بداهت توجه ندارند و عجیب‌تر اینکه بعد از اینهمه شکست در تلاش‌های مکرر در زمینه موضوعات مشخص باز هم به سراغ امتحان کردن همان روش می‌روند و از خیرخواهان دلسوز هم نمی‌پذیرند که این روش‌ها جواب نمی‌دهند و باید به مسیر صحیح بازگردند.
 
منظور کسانی که توصیه می‌کنند روش‌های تجربه شده و شکست خورده را کنار بگذارید این نیست که حکمرانان از حکم شرعی و قانونی حجاب صرفنظر کنند و کشف حجاب را به رسمیت بشناسند. منظور اینست که مدیریت جامعه براساس سیاست‌هائی مبتنی باشد که مردم را به دین جذب کند و گرایش قلبی به انجام وظایف دینی و احکام الهی به وجود بیاورد.
 
عملکرد‌ها متأسفانه اکنون در جهت عکس آن چیزی است که باید باشد و همین نوع عملکرد است که میان مردم و مسئولین و حتی احکام دینی فاصله می‌اندازد.
 
مردم می‌گویند شما که به نام دین بر این کشور حکومت می‌کنید اگر بی‌عدالتی، تبعیض، مماشات با مفسدان، نادیده گرفتن اهانت به پیامبر و امیرالمؤمنین در موارد خاص، تکریم کسانی که تخلفشان در جابجائی اموال و زمین و باغ کاملاً محرز و دروغ بستنشان به امام زمان کاملاً مستند است، خواست دین است ما را با چنین دینی نسبتی نیست.
 
حکمرانان بپذیرند که فقط همین دو فقره اخیر مماشات با آن واعظ اهانت‌کننده و تکریم این امام جمعه موقت مرتبط با ماجرای باغ گل اُزگُل، میلیون‌ها نفر را نسبت به دین بدبین و در اعتمادشان به نظام تزلزل ایجاد کرد، چون این برخورد‌های حاکمیتی به نام دین صورت گرفته‌اند.
 
اگر گزارش‌هائی برخلاف این واقعیت به حکمرانان رسیده، لازم است در گزارشگران تجدید نظر کنند و تردیدی به خودشان راه ندهند که این گزارشگران حتی اگر خودشان افراد صالحی هستند، از متن جامعه بی‌خبرند. در چنین وضعیتی چگونه فکر می‌کنند ازسرگرفتن مبارزه با بی‌حجابی جواب می‌دهد؟!
 
با عملکردی که ما داریم، دشمن برای اجرای برنامه‌هایش به هیچ تلاش و سرمایه‌گزاری و هزینه کردن و حتی تبلیغات نیازی ندارد. ما با کارهائی که می‌کنیم به صورت مجانی برنامه‌های دشمن را به دقیق‌ترین شکل به اجرا درمی‌آوریم.

برای خنثی کردن توطئه دشمن، این ما هستیم که باید در سیاست‌هایمان و عملکردهایمان تجدید نظر کنیم. اگر ما عدالت را بدون اغماض اجرا کنیم، تبعیض‌ها را کنار بزنیم، مفسدان را بطور یکسان به محاکمه بکشانیم، متخلفان را در هر مقام و لباس و جایگاهی که هستند به سزای تخلفشان برسانیم، بحران اقتصادی را ریشه‌کن نمائیم، مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم، آزادی‌های مشروع را تأمین نمائیم و حقوق قانونی مردم را به رسمیت بشناسیم، بدون اینکه نیازی به گشت ارشاد و بگیر و ببند باشد مردم احکام دین و قانون را داوطلبانه عمل می‌کنند، نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود و ریزش‌ها به رویش‌ها تبدیل می‌شوند. در غیر اینصورت، متأسفانه باز هم دین باید هزینه اشتباهات حکمرانان را بپردازد. چرا اینهمه از دین خرج می‌کنید؟

tags # کاظم صدیقی ، علیرضا پناهیان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • اهمیت حلالیت طلبی برای ادای حج و عمره‌ای مقبول
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید