Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه ذوالقدر صبح جمعه در آئین اختتامیه نخستین همایش کشت هزاره میناب گفت: زنان کشاورز زحمات زیادی را کشیده اند و امروزه در زمینه کار آفرینی و صنایع دستی تولیدات زیادی دارند.

سیده فاطمه ذوالقدر افزود: این خانم های توانمند هرمزگانی امروز با کم ترین امکانات خودشان با مشتری خارجی صحبت می کنند و محصولات خود را بدون واسطه به کشور های همسایه صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به دو مصوبه اصلی برنامه ششم عنوان کرد: ما در برنامه ششم دو کار مفید انجام دادیم که این مصوبات جز سایت های کلان نظام محسوب می شود نخست توسعه سواحل و مکران و بعد توجه به زنان بد سرپرست یا خود سرپرست است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور ما امار زنان بد سرپرست بالغ بر ۷میلیون نفر است که در استان هرمزگان هم تعداد زنان بدسرپرست یا خود سرپرست بسیار زیاد است.

وی افزود: لازم است به این زنان توجه ویژه ای شود تا بتوانند در بحث کار آفرینی و تولید ایجاد اشتغال کنند

سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان میناب گفت: پیشنهاد ما این است که شهر میناب به عنوان شهر پایلوت در اجرای طرح گلخانه ای انتخاب و به تمام ایران معرفی شود.

دکتر ذوالقدر اضافه کرد: در صورت موفقیت این طرح در شهرستان میناب، این پایلوت در تمام کشور اجرا خواهد شد تا شاهد موفقیت های بیشتری در این حوزه باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمسیون های مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه بازار میناب اذعان کرد: پنجشنبه بازار میناب با قدمت ۵۰۰ ساله نباید با چنین وضعیتی باشد.

وی تشریح کرد: اولویت ما در فرصت باقی مانده ساماندهی پنجشنبه بازار میناب است چرا که در این بازار تاریخی اکثر فروشندگان خانم ها هستند و شایسته نیست با آن شرایط کسب و امرار معاش کنند.

سیده فاطمه ذوالقدر در پایان با اشاره به فرودگاه میناب گفت: فرودگاه میناب پروژه عظیمی است که باید دولت و مسئولین به آن توجه ویژه داشته باشند.

دکتر ذوالقدر سخنگوی فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تمام سعی ما این است که از فرودگاه میناب علاوه بر مسافربری بتوانیم به جهت صادرات محصولات کشاورزی نیز استفاده کنیم.

کد خبر 4670379

منبع: مهر

کلیدواژه: سیده فاطمه ذوالقدر مجلس شورای اسلامی جهاد کشاورزی هرمزگان کشت گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی که تا چندی قبل ابراهیم امامی داور شناخته شده را به عنوان سخنگو در کنار خود می دید، بعد از جدایی او سخنگویی را برای پاسخگویی به مسائل مختلف معرفی نکرده بود. 

در همین راستا امروز فدراسیون کشتی ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون را بعنوان سخنگوی فدراسیون معرفی کرد.

ارتباط با رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری و پاسخ به سئوالات مطرح شده در تمامی موردر مربوط به فدراسیون و تیم های ملی کشتی از این پس بر عهده مهربان خواهد بود.

در آستانه المپیک 2024 پاریس و با توجه به شانس بالای مدال آوری کشتی، از این پس این رشته بیش از ماههای گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد