Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وبدا، قاسم جان‌‌‌‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به منظور بازدید از پروژه های حوزه سلامت به استان اردبیل سفر کرد. در این سفر دوروزه، رضایی رئیس اداره بودجه و اعتبارات وزارت بهداشت با همراهی اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و معاونین این دانشگاه جهت بررسی وضعیت حوزه سلامت به بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل و احداث همچون مرکز تروما و بیمارستان نجف زاده و ارزیابی روند ارائه خدمات در بیمارستان جدید شهداء و قدیم امام خمینی (ره) پارس آباد و بخش‌های مختلف بیمارستان فاطمی و اردبیل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جلسه هماهنگی ستاد دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل و فرماندار پارس آباد در محل شبکه بهداشت این شهرستان به بررسی وضعیت حوزه سلامت و جابه جایی بخش ها و استفاده از ظرفیت دو بیمارستان جدید و قدیم امام خمینی (ره) پارس آباد و رفع موانع و مشکلات موجود پرداخته شد.

جان‌‌‌بابایی در بازدید از مرکز تازه تاسیس تروما و سوختگی استان در جریان روند تکمیل و دلایل تاخیر در اتمام این پروژه قرار گرفت و بر ضرورت تعیین تکلیف و تکمیل مرکز جدید ترومای استان تاکید کرد.

در این بازدید اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تشریح وضعیت موجود مرکز تروما و سوختگی استان گفت: یکی از نیازمندی های مهم و حیاتی استان راه اندازی و افتتاح مرکز تروما است که در حال حاضر بیمارستان فاطمی و فضای موجود درمانی پاسخگوی نیاز مردم استان نیست.

وی تاکید کرد: لازم است این پروژه حیاتی با توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی و تأمین منابع لازم به سرانجام رسیده و در اختیار مردم استان قرار گیرد به طوری که از بابت این پروژه تاکنون حدود ۵۸۰ میلیارد ریال هزینه قطعی شده و در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال نیز بدهی به پیمانکاران داریم و امیدواریم با اختصاص منابع لازم تا سفر ریاست محترم جمهوری مراحل تکمیلی به پایان برسد.

گفتنی است، معاون درمان و تیم‌ همراه در ادامه، از مرکز اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی اردبیل (ره) بازدید و با بیماران بستری دیدار و گفت‌و‌‌گو کردند. در ادامه این سفر، معاون درمان وزیر بهداشت از پروژه در حال احداث بیمارستان نجف زاده بازدید کرد. این پروژه به دلیل تغییرات توسعه ای و پس از افزایش مجوز به ۵۰۰ تخت بیمارستانی و تزریق منابع لازم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

188 / 188 معاون درمان وزیر بهداشت قاسم جان بابایی مرکز جدید تروما استان اردبیل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون درمان وزیر بهداشت استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری صبح سه شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن، سفر به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده دانست و گفت: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه سفر اول آیت الله رییسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه و ۳۰۱ پروژه و بیش از ۶ هزار میلیارد مصوب است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهادکشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راه داری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم جهت پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 6086057

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود