Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار و از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس در صندوق های اخذ رای صیانت و پاسداری خواهد شد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری در همایش بصیرتی شبکه ناظران انتخابات در شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل مهم و سرنوشت ساز شمرده می شود و مجریان انتخابات با همه توان و قدرت از این اصل که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بوده حراست خواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات را دارای دو وجه مهم دانست و اظهارکرد: مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی نظام دانست و خاطرنشان کرد: متولیان امر با این جهت گیری که میزان رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند .

کلانتری یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود .

وی بیان کرد: این انتخابات با رقابت قانونمند کاندیداهایی از همه جریانات و سلایق معتقد به نظام و با حضور حداکثری و حماسی مردم تبلور می یابد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بدون شک انتخابات سال جاری تمام نقشه های استکبار جهانی،صهیونیست و دول مزدور و خودفروخته منطقه را نقش برآب نموده و شکست دیگری را بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل خواهد کرد .

کلانتری عنوان کرد: با توجه به فرصت مناسبی که تا زمان برگزاری انتخابات در پیش رو داریم،تمام تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و انجام سایر هماهنگی ها فراهم خواهد شد .

وی در پایان از همگان خواست باید تلاش شود تا فضای استان زودهنگام و پیش از زمان مقرر و مناسب انتخاباتی نشود و کار و تلاش برای رفع مشکلات استان و مردم با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه یابد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استکبار جهانی روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت