Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:در ادامه مسابقات بسکتبال جوانان آذربایجان غربی تیم بسکتبال جوانان مهابادبه عنوان تیم نخست با دو برد متوالی در مرحله مقدماتی و یک برد در مرحله نیمه نهایی نیمه نهایی به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور با اشاره به اینکه بسکتبالیست‌های مهابادی در مرحله مقدماتی از سد حریفان سلماسی و پیرانشهری خود گذشتند، افزود: تیم بسکتبال مهاباد در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال جوانان آذربایجان غربی نماینده بوکان را با نتیجه ۶۸_۵۸ شکست داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: مسابقات بسکتبال جوانان آذربایجان غربی با حضور شش تیم به میزبانی بوکان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ه

برگزاری مسابقات بسکتبال جوانان آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند

تیم‌های ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) از ساعت ۱۰:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) آغاز شد و در نهایت حوالی ساعت ۱۹ با مشخص شدن چهار تیم حاضر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به پایان رسید.

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱

دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان صبح روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) برگزار شد و در روزی که گلاره ناظمی و کوبل خارجی قضاوت بازی را برعهده داشتند، تاجیکستان دو بر یک برنده شد و به نیمه‌نهایی این مسابقات رسید.

تیم مجید مرتضایی در نیمه اول این بازی بر روی یک گل به خودی دروازه‌اش گشوده شد اما در نیمه دوم موفق به جبران گل خورده در همان ابتدا شد اما باز با احتیاط کار را ادامه داد. افغان‌ها در این بازی در فاصله سه دقیقه مانده به پایان و با اخراج بازیکن تاجیکستان، شانس این را داشتند تا از یک بازیکن کمتر حریف برای زدن گل پیروزی بخش خود استفاده کنند اما تعلل زیاد آنها را از این مهم دور نگه داشت.

در وقت‌های اضافی هم افغانستان مقهور تجربه و البته عملکرد خوب دروازه‌بان تاجیکستان شد تا در نهایت با یک خطای غیرواجب از سوی بازیکن جوان افغانستان کار را به نقطه پنالتی دوم برای تاجیک‌ها کشانده و همان گل آخرین دقیقه بازی نیز حکم به صعود تاجیک‌ها و جواز صعود به جام جهانی برای این تیم بدهد.

ایران ۶ - قرقیزستان ۱

تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند. شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

این دیدار در نهایت با نتیجه شش بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان شمسایی علاوه‌بر کسب مجوز جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند و باید با همین ازبکستان دیدار کنند. تیم ملی فوتسال قرقیزستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام بود و توانست سرانجام به بازی شانس‌مجدد برسد.

تایلند ۳ - عراق ۲

سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) بین تیم‌های ملی تایلند و عراق برگزار شد که تایلند با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

تیم ملی عراق در نیمه اول این مسابقه فراتر از انتظار ظاهر شد و دو بار دروازه میزبان مسابقات را گشود. در ادامه تایلندی‌ها یک مرتبه موفق به گلزنی شدند تا با یک گل اختلاف راهی رختکن شوند. در نیمه دوم ورق برگشت و تایلند دو گل دیگر به ثمر رساند تا از شکست، پیروزی بسازد و راهی نیمه‌نهایی شود.

بدین ترتیب، تایلند نیز در کنار تاجیکستان و ایران به لطف صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، مجوز شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را به‌دست آورد. تایلند روز جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌ها به مصاف تاجیکستان می‌رود.

ویتنام ۱ - ازبکستان ۲

تیم ملی فوتسال ازبکستان در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه دو بر یک برنده شد. بدین ترتیب تیم ملی ازبکستان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حریف ایران شد. تیم ملی ایران امروز با نتیجه شش بر یک از سد قرقیزستان گذشت تا به نیمه‌نهایی صعود کند.

پیش از این تیم ملی فوتبال تایلند با نتیجه سه بر دو عراق را از پیش رو برداشته بود و در دیگر دیدار یک‌چهارم نهایی این رقابت تاجیکستان دو بر یک از سد افغانستان گذشت. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود. گفتنی است روز جمعه مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد.

باتوجه به اینکه چهار تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا سهمیه صعود به جام جام‌جهانی را کسب می‌کردند و ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌ها از قبل به این مسابقات صعود کرده بود، تیم‌های بازنده یک‌چهارم نهایی برای کسب پنجمین سهمیه جام‌جهانی با هم رقابت خواهند کرد.

کد خبر 747558

دیگر خبرها

  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد