Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:12:04 GMT

تعیین ردیف تعرفه دستگاه استخراج رمز ارز

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۷۲۲۰

تعیین ردیف تعرفه دستگاه استخراج رمز ارز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، گمرک ایران در بخشنامه‌ای به گمرکات کشور ردیف تعرفه گمرکی دستگاه استخراج رمز ارز را اعلام کرده که این مسئله نشان می‌دهد موضوع استخراج بیت کوین و رمز ارزها با قرار گرفتن در دستور کار هیئت دولت به صورت جدی در حال پیگیری است و حالا گمرک با اعلام تعرفه گمرکی و قابلیت واردات قانونی این دستگاه‌ها باید منتظر مصوبه ماینینگ از سوی دولت بود تا با قانونی شدن فضا، صنعت ماینینگ با آماده بودن زیرساخت‌های لازم از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و وزارت نیرو تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی ایران در تاریخ بیست و دوم تیر ماه به ستادهای نظارت و گمرکات اجرایی دستگاه استخراج ارز دیجیتال با عنوان ماینر در ردیف گمرکی ۸۴۷۱۹۰۹۰ قرار می‌گیرند و با این ردیف گمرکی ترخیص می‌شوند.

لازم به ذکر است که در ردیف گمرکی ۸۴۷۱۹۰۹۰، عمدتاً دستگاه‌های کارتخوان، پین پد یا رمزخوان‌ها و برخی دیگر از ابزارهای بانکی قرار می‌گیرند.

کد خبر 4670388

منبع: مهر

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال دستگاه ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : پارسال در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ مسافر عراقی و ایرانی از مرز رسمی پرویزخان تردد کردند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹۲ نفر ایرانی و ۳۲۰ هزار و ۲۸۶ نفر عراقی بود.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان، ۲۳۳ هزار و ۱۹۰ مسافر وارد کشور و ۲۰۵ هزار و ۷۸۸نفر عراقی بودند که تعداد مسافران خارجی در هم سنجی با سال قبل آن از نظر مسافر خارجی ورود به کشور شاهد رشد ۱۳۶ درصدی هستیم.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: مقصد مسافرانی که از کشور عراق و حوزه اقلیم کردستان وارد کشور می‌شوند بیشتر شهر‌های زیارتی کشورمان، پیگیری امور درمان و پزشکی و سفر سیاحتی به شهر‌های شمالی کشورمان است.

قربانی اضافه کرد: پرویزخان به دلیل هم مرز بودن با حوزه اقلیم کردستان عراق و قرابت‌های دینی، قومی و زبانی که با شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه دارد همواره از اهمیت خاصی برخوردار است و از مرز‌های مهم است و مسیر امن و ایمنی برای تردد مسافر و ترانزیت کالا است.

وی گفت: تمهیدات لازم هم در این راستا لحاظ شده و برنامه ریزی برای تردد خودرو‌های سواری عبور موقت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله گمرک و پلیس راهور صورت گرفته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • تعرفه هزینه خدمات هوشمند با ابلاغ مجلس اعمال می‌شود
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
  • قاچاق ۴۰ تُن کود شیمیایی در گونی‌های گچ ساختمانی
  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌های گمرکی در ۱۴۰۲
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی مشخص شد
  • کشف ۴۰ تن کود شیمیایی قاچاق
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی ابلاغ شد