Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار معجزه‌آسای یک زن جوان چینی از زنده به گور شدن در یکی از کوچه‌های شهر گانژو "چین" را به تصویر می‌کشد. این زن در حال عبور از این کوچه بود که ناگهان یک ساختمان در فاصله اندک از او فرو ریخت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو این زن جوان در حال قدم زدن در داخل کوچه دیده می‌شود که ناگهان این خانه فرومی‌ریزد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که او پس از دیدن فروریختن خانه به عقب برگشت و پا به فرار گذاشت. این زن در حالی به طور معجزه‌آسا از مرگ گریخت که چند خودرو که در داخل کوچه پارک شده بود در زیر آوار محو شدند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین نشت آب از لوله شکسته شده در داخل ساختمان موجب سست شدن دیوار‌ها و فرو ریختن آن شد. بنا به این گزارش در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد، اما به خودرو‌های پارک شده در کوچه خسارت زیادی وارد شد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در یکی از شهرهای چین در حالی خبرساز می‌شود که حدود سه هفته پیش نیز در حادثه‌ای مشابه فروریختن یک ساختمان ۹ طبقه در مولداوی خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید: لحظه وحشتناک ریزش ناگهانی ساختمان ۹ طبقه +فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک فروریختن ساختمان در چین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث چین خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران