Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه، گفت: متاسفیم که طرف آمریکایی بر خلاف همه فراخوان‌های نه فقط ما، بلکه دیگر اعضای جامعه بین‌المللی خط مشی افزایش تنش و وارد کردن حداکثر فشار بر ایران را با لجاجت ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سرگئی ریابکوف، در اظهار نظری به ادعاهای اخیر آمریکا مبنی بر سرنگونی یک پهپاد ایرانی توسط آمریکا واکنش نشان داد و گفت: اوضاع در خلیج فارس نه فقط انفجاری است بلکه همچنین خطر شعله‌ور شدن آتش درگیری را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این دیپلمات روس در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: متاسفیم که طرف آمریکایی بر خلاف همه فراخوان های نه فقط ما بلکه دیگر اعضای جامعه بین المللی خط مشی افزایش تنش و وارد کردن حداکثر فشار بر ایران را با لجاجت ادامه می دهد.

وی افزود: این خط مشی اشتباه بوده و خطر بروز مشکلات و تکان های جدید را به همراه دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و آمریکا ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت «سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است».

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به اعتراضات گسترده دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم واکنش نشان داد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.»

او در ادامه نوشت: «در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان فلسطین، به‌ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد