Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، جهادگران گیلانی با وجود گرمای هوا در این استان همچنان مشغول فعالیت جهت تکمیل پروژه مسکن محرومین در مناطق حاشیه‌ای شهرستان صومعه‌سرا هستند.



انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پروژه راه‌آهن دورود_خرم‌آباد طی ۹ سال ۳۸ درصد پیشرفت داشت، گفت: این پروژه ظرف یک‌سال گذشته ۱۲ درصد پیشرفت دارد.

احمدرضا دالوند امروز ششم فروردین‌ماه در اولین شورای اداری لرستان در سال ۱۴۰۳ به اتفاقات و مشکلات پروژه راه‌آهن دورود_خرم‌آباد اشاره و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۲ شروع و تا سال ۱۳۹۷ فعال بود که پس از آن با حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۰۱ متوقف شد.

وی ادامه داد: پروژه راه‌آهن دورود_خرم‌آباد که حدود ۴ سال تعطیل بود، بعد از پیگیری‌های انجام شده با وجود اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه کمتر از ۵۰ درصد بود اما با پیگیری و تدابیر استاندار محترم جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور گنجانده شد.

راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: برای شروع مجدد این پروژه دو چالش اصلی پیش روی پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد یعنی به روزرسانی قرارداد و تأمین منابع مالی روبرو بودیم که با تلاش بسیار استاندار مرتفع شد و عملیات اجرایی این طرح سال ۱۴۰۱ مجدد از سر گرفته شد.

دالوند پیشرفت فیزیکی پروژه را ۵۱ درصد عنوان کرد و گفت: پروژه‌ی که ظرف ۹ سال ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت مدت یک سال یعنی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ با کارکرد یک هزار و دویست میلیارد تومان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برگزاری جلسه با معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رفع مشکل حقوق پروژه راه‌آهن

وی با بیان اینکه تعطیلی پروژه‌های عمرانی در ایام نوروز موضوع طبیعی است به مشکل مالی پیش روی پروژه راه‌آهن دورود_خرم‌آباد، اضافه کرد: در حال حاضر چالش پروژه مشکلات حقوقی یعنی ارائه ضمانت‌نامه وزارت راه و شهرسازی به وزارت نفت است که بر این اساس قرارگاه خاتم‌الانبیا بتواند از طریق فروش نفت و تأمین منابع مالی پروژه را به نتیجه برساند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: قرار است به‌منظور رفع این اختلاف حقوقی و بر اساس درخواست استاندار لرستان جلسه‌ی پس از پایان تعطیلات با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، فرمانده قرارگاه خاتم و استاندار برگزار شود.

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در دولت سیزدهم

دالوند تصریح کرد: با پایان تعطیلات نوروزی این ابر پروژه فعال می‌شود، مجموعه استان هم از تمام تلاش و توان خود برای رفع مشکل استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان نیایش خرم‌آباد قبل از دولت سیزدهم زیر ۳۰ درصد پیشرفت داشت و اکنون به ۶۸ درصد رسیده است، افزود: بیمارستان کوهدشت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، سد تاج امیر و کمندان از دیگر پروژه‌های عمرانی دولت سیزدهم در لرستان است که پیشرفت بسیار خوب در سال جاری و آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

احداث و بهره‌برداری از پل‌ها/گازرسانی و بالارفتن ضریب نفوذ شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه از محل زیرساخت‌های اربعین به پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شریعتی ۲۰ میلیارد تومان تزریق شده است، گفت: برای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح امام رضا (ع) که به‌زودی در بلوار ۶۰ متری خرم‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود ۵۰ درصد ردیف اعتباری دولتی تعریف شده است.

دالوند با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در موضوع جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از اقدامات خود ضعیف عمل‌کرده‌اند، افزود: بیش از ۱۰۰ پل در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، همچنین در بحث گازرسانی به ضریب نفوذ شهری به ۹۹.۹ درصد رسیده‌ایم که طی چند ماه آینده با گازرسانی به تیتگان بزنوید از توابع الیگودرز امیدواریم تمامی روستاهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت