Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:32:26 GMT

جلسه یارانه‌ای فراکسیون مستقلان مجلس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۷۴۵۷

سخنگوی فراکسیون مستقلان از برگزاری جلسه این فراکسیون با موضوع هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه این فراکسیون خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسه فراکسیون در روز یکشنبه (30 تیر) با موضوع هدفمندی یارانه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه مقننه برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه عملکرد سازمان هدفمندی یارانه‌ها و همچنین حذف دهک‌های بالا و پر درآمد از دریافت یارانه نقدی در جلسه مذکور بررسی می‌شود.   سخنگوی فراکسیون مستقلان اضافه کرد: جلسه مذکور رأس ساعت 7 در محل کمیسیون اصل نود قوه مقننه برگزار می‌شود.   منبع: تسنیم 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،، اسدالله بادامچیان در نشست با برخی منتخبان مجلس دوازدهم گفت: ما از نمایندگان میثاقی نمی گیریم و چیزی تحمیل نمی کنیم، آنها نماینده کل ملت هستند.

او گفت: درباره ریاست مجلس هم خیلی بحث هست و پیش من می آیند؛ گفتیم این وظیفه در اختیار نمایندگان است و ۷ خرداد باید بنشینند و انتخاب کنند چه کسی برایشان مفید است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت که این حزب همفکر و همکار و پشتیبان نمایندگان است و "سیاستش در مجلس دوازدهم، تشکیل فراکسیون مؤتلفه اسلامی است و نسبت به مخالفانش با تدبیر عمل می کند."

آقای بادامچیان افزود فراکسیون مؤتلفه در مجلس دوازدهم نسبت به دوره های قبل، با "ترکیب جدیدی" باید تشکیل شود و از نمایندگانی که رأی نیاروده اند، دعوت می شود در فراکسیون نمایندگان ادوار حاضر شوند.

او تأکید کرد باید با بازنگری در بودجه کشور، تحول جدی در آن رخ دهد.

دیگر خبرها

  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد