Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید میعاد صالحی در این بازدید که با همراهی دکتر حسینی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران صورت گرفت، ضمن بازدید از مراحل تولید و فراوری شیر و محصولات مختلف شرکت، از زحمات مدیرعامل صنایع شیر ایران، مدیران و کارکنان در عرصه تولیدات لبنی، تقدیر کرد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تولید محصولات سلامت محور و نوستالژیک را گرانبهاترین سرمایه این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت پگاه در ارتباطی سازنده با بخش صنعت و دانشگاه، می‌تواند به شرکتی سرآمد در میان شرکت‌های لبنی در کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران نیز ضمن تقدیر از حضور دکتر صالحی در شرکت صنایع شیر ایران اظهار داشت: حضور مدیری جوان، نخبه و کارآمد در صندوق بازنشستگی کشوری غنیمتی ارزنده برای شرکت‌های گروه بوده که امیدواریم با بهره گیری از رهنمود‌های ارزشمند ایشان به اهداف عالیه پیش رو در حوزه تولیدات محصولات غذایی و لبنی دست یابیم.  
در ادامه این دیدار سید میعاد صالحی ضمن حضور در فضای سلف کارگری مجموعه پگاه در فضایی صمیمی ناهار خود را در کنار کارگران این شرکت صرف نمود.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، واقع در کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج، که بعنوان اولین کارخانه مدرن فرآورده‌های شیری ایران در سال ۱۳۳۳ تاسیس شد و امروز با بیش از ۱۰۰ نوع محصول مختلف در عرضه محصولات شیری و نیز صنعت لبنیات در ایران ایفای نقش می‌کند، که جزو شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است برچسب ها: رویداد24 ، سید میعاد صالحی ، شرکت صنایع شیر ایران ، صندوق بازنشستگی کشوری ، شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، شرکت شیر پاستوریزه پگاه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید میعاد صالحی شرکت صنایع شیر ایران صندوق بازنشستگی کشوری شرکت شیر پاستوریزه پگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد