Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشِ رو نظام را بیمه می‌کند» گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که یک جریان سیاسی به دلیل رد صلاحیت با محدودیت در ارائه کاندیدا روبه‌رو شود.
محمدرضا عارف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
«در شرایط فعلی کشور متولیان برگزاری انتخابات باید در نظر داشته باشند که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشِ رو نظام را بیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نباید به گونه‌ای عمل شود که یک جریان سیاسی با محدودیت در ارائه کاندیدا به دلیل رد صلاحیت روبه‌رو شود.»
اسفندماه امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. برچسب ها: محمدرضا عارف

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدرضا عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در نشست خبری گفت: رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره پروانه های صادر شده در طول ۲۰ سال گذشته حدود ۸ هزار و ۵۵ پروانه بوده در حالی که در آزمون دی سال گذشته ۱۶ هزار نفر شرکت و از این نفرات هشت هزار نفر قبول شده اند.

وی بیان کرد: مصاحبه عمومی و آزمون صلاحیت حرفه ای هشت هزار  نفر جهت شروع فعالیت این افراد در شهریور امسال انجام خواهد شد. 

فتحی آشتیانی تاکید کرد: در بهمن سال گذشته انتخابات شورای استانی به صورت الکترونیکی بعد از نه سال برگزار شده و شورای استان های کشور انتخاب شده است. 

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره ادامه داد: در موضوع غزه سازمان روان شناسی ورود پیدا کرده و چندین نامه به سازمان جهانی بهداشت و یونسکو مکاتبه کرده‌ایم و همچنین در موضوع سیل سیستان و بلوچستان در خصوص مسائل روان شناسی ورود کرده‌ایم. 

وی بیان کرد: پنجمین دوره شورای مرکزی سازمان روانشناسی و مشاوره از امروز فعالیت خود را متوقف خواهد کرد تا وضعیت این شورا به صورت دقیق مشخص شود اما معاونان و سایر امور مانند مصاحبه‌های صلاحیت حرفه‌ای کارهای لازم را انجام می‌ دهند. 

فتحی آشتیانی افزود: سایر خدمات روانشناسی مشمول بیمه نبوده و یکی از درخواست‌های ما از وزیر بهداشت همین مسئله است. خدمات روانشناسی هزینه‌بر بوده و باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. خدمات دو گرایش روان شناسی بالینی و سلامت تحت پوشش بیمه قرار گرفته اما سایر گرایش‌ها تحت پوشش بیمه قرار نگرفته است. 

وی بیان کرد: تعرفه روانشناسان برای کارشناسان ارشد در بخش دولتی ۱۰۸ هزار تومان و در بخش خصوصی ۳۲۱ هزار تومان و دکترای تخصصی، ۳۷۸هزار تومان است و این تعرفه با توجه به تورم کافی نیست. 

فتحی آشتیانی افزود: در هفته دوم تیر سال جاری دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای برگزار می‌شود تا افراد پروانه کاری خود را اخذ کنند. اولین دوره آزمون صلاحیت حرفه‌ای در دی سال گذشته برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی درخور دریافت کرد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • اعلام وصول تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی