Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج آنلاین، خالد بن احمد، وزیر امور خارجه بحرین، روز پنجشنبه در آمریکا برای اولین بار با «یسرائیل کاتص»، همتای صهیونیست خود، دیدار کرد. در این دیدار او بر تمایل کشورش برای همکاری کامل با رژیم اشغالگر در زمینه گردشگری و تجارت تاکید کرد و گفت: «مردم اسرائیل نیاز به آرامش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دیدار وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی در آمریکا

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه در یک نشست بحث و بررسی در شورای آتلانتیک واشنگتن گفت: منامه امیدوار است که با اسرائیل در زمینه‌های گردشگری و تجارت در آینده نزدیک همکاری داشته باشد. این چیزی است که ما می‌خواهیم به آن دست یابیم. ما این هدف را داریم.

بن احمد در اظهارات وقیحانه خود گفت: مردم اسرائیل برای نسل‌های آینده خود به آرامش خاطر نیاز دارند. بنابراین، آن‌ها باید به چیزی که می‌گوییم گوش کنند. این چیزی است که ما به آن باور داریم و می‌خواهیم به آن دست یابیم. منطقه‌ای که مردم اسرائیل به آن تعلق دارند بسیار بزرگتر است، زیرا شامل سرزمین‌های ما و کشور‌های ماست.

وزیر خارجه بحرین همچنین گفت که با غیبت تشکیلات خودگردان فلسطین از اجلاس اقتصادی منامه که اواخر ژوئن گذشته در منامه برگزار شد دنیا به آخر نرسیده است. وی مدعی شد: هرچه بیشتر در جنبه اقتصادی روند صلح موفق شویم، آن‌ها (فلسطینی‌ها) بیشتر به آن متقاعد می‌شوند.

او درباره حضور گسترده رسانه‌های رژیم صهیونیستی در کنفرانس منامه صحبت کرد و گفت که کشورش خبرنگاران صهیونیست را مجاز به بازدید از شهر منامه و انجام مصاحبه‌ها کرد.

بن احمد افزود: خبرنگاران اسرائیلی در کشور ما احساس آرامش خاطر داشتند و دیدند که محدوده‌ای که مردم اسرائیل به آن تعلق دارند گسترده‌تر از دو کشور مصر و اردن است که با آن موافقت‌نامه‌های صلح با آن‌ها امضا کردند و این که ظرفیت‌های بالقوه بیش‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است

وزیر امور خارجه ترکیه گفت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اینکه در قدرت باقی بماند، در تلاش است منطقه را به جنگ بکشاند.

به گزارش مشرق، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است منطقه را به جنگ بکشاند تا در قدرت بماند.

وزیر امور خارجه ترکیه افزود: «کسانی که از نتانیاهو حمایت بی قید و شرط می کنند باید در موضع خود تجدید نظر کنند.»

وی ادامه داد: «اسرائیل باید قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت را اجرا و کمک‌های بشردوستانه را وارد نوار غزه کند.»

فیدان تصریح کرد: «ما تاکید کردیم جنایات اسرائیل در غزه خطر تبدیل شدن به یک درگیری منطقه ای را به همراه دارد.»

وزیر خارجه ترکیه این اظهارات را پس از دیدار با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه پایتخت قطر مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش دیدنی وزیر خارجه الجزایر به سخنان نماینده اسرائیل | ویدئو
  • تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • اردن: ایران قصد افزایش تنش ندارد
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • بلینکن: تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین