Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ادعای واهی و دروغین شب گذشته ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر سرنگون ساختن یک پهپاد ایرانی توسط ناوچه تهاجمی آبی-خاکی "یو اس اس باکسر" این کشور در تنگه هرمز و تکذیب آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: به زودی تصاویر پهپادهای سپاه از ناوچه "یو اس اس باکسر" آمریکایی که مدعی سرنگون ساختن یک پهپاد ایرانی در روز گذشته (پنجشنبه) بر فراز تنگه هرمز شده است را منتشر خواهیم کرد تا دروغ و بی پایه و اساس بودن این ادعا در معرض افکار عمومی جهانیان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تاکید شده است: این تصاویر نشان خواهد داد پهپاد نیروی هوافضای سپاه پیش از ورود ناوچه  آمریکایی به تنگه هرمز در حال اجرای ماموریت جاری خود در منطقه بوده و از جمله تصاویر مربوط به رصد و مراقبت از ناوچه مذکور را نیز قبل و حتی بعد از زمان مورد ادعای آمریکایی‌ها به ایستگاه خود ارسال و سالم به پایگاه خود بازگشته است.

روابط عمومی کل سپاه در پایان بیانیه خود تاکید کرده است: یگان های دریایی و هوافضای سپاه بر اساس ماموریت ها ی قانونی خود و در راستای برقراری امنیت آبراه تنگه هرمز و خلیج فارس ، تحرکات بیگانگان به ویژه نیروهای تروریست آمریکا و انگلیسی‌ها در این منطقه راهبردی را هوشمندانه و به طور مستمر تحت نظارت و کنترل دقیق داشته و با اشراف اطلاعاتی و آمادگی های مطمئن موجود، هرگونه اقدام تجاوزکارانه و خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی آنان را با پاسخ متناسب، مواجه خواهند ساخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اخبار احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاه پاسداران به ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896861

دیگر خبرها

  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • واکنش سپاه پاسداران به ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران به اسرائیل
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا کذب است
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • ویدئوی لحظه پرتاب موشک‌های بالستیک و کروز ایران منتشر شد
  • ادعای تازه سنتکام | آمریکا مسئول رهگیری چند تا موشک سپاه بود؟