Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین در گروه C با تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج رقیب شد.

باسم قاسم، سرمربی سابق تیم ملی عراق در مصاحبه با سایت «الکوره» درباره گروه عراق گفت: به نظرم عراق شانس اول صعود به عنوان تیم اول در گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران رقیب اصلی ما در صعود به مرحله بعد است.ما در جام ملت های آسیا با ایران بازی کردیم ولی ثبات و آمادگی ما در شرایط کنونی بیشتر است.

وی افزود: تیم ملی عراق از لحاظ فنی بر دیگر تیم های گروه برتری دارد. ما باید در رقابت ها استراتژی داشته باشیم تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا  امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷