Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی و آبرسانی شهرستان‌های جم و عسلویه افزود: با وجود محدودیت منابع مالی، طرح‌ها فعال هستند که مایه امیدواری است.

وی با اشاره به طرح سد باغان و خط انتقال آن، ادامه داد: منابع مالی این طرح  تامین شده که با تکمیل آن، آب مناطق ریز، انارستان و پالایشگاه گاز تامین می‌شود که لازم است این طرح‌ها شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر آب شیرین‌کن سیراف را یکی از طرح‌های مهم در تامین آب آشامیدنی شهرستان جم دانست و با تاکید بر پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان در تامین منابع مالی این طرح، تصریح کرد: مخازن ذخیره آب و تصفیه‌خانه این طرح در حال اجراست که اگر وزارت نیرو بخشی از اعتبارات خرید تضمینی آب از این طرح را پرداخت کند اجرای آن شتاب می‌گیرد.

گراوند افزود: نیاز است وزارت نیرو و نفت منابع مالی این طرح را تامین کنند تا آب آشامیدنی جم بر اساس برنامه زمان‌بندی تامین شود.

وی ابراز امیدواری کرد: بر اساس قول‌هایی که داده شده تا یک ماه آینده طرح  آبرسانی جم از آب‌شیرین‌کن سیراف شتاب بیشتری گیرد و دهه فجر امسال افتتاح شود.

وی از افزایش ظرفیت طرح آب شیرین‌کن بوشهر نیز خبر داد و گفت: طرح آب شیرین‌کن ۱۰ هزار مترمکعبی بوشهر با اجرای طرح توسعه‌ای  به ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب رسیده که قرار است پنج هزار متر مکعب دیگر افزایش یابد و به ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب برسد.

استاندار بوشهر همچنین روند اجرای طرح‌های راهسازی در شهرستان جم را مطلوب دانست و تصریح کرد: با وجود مشکلات و محدودیت اعتباری، پیمانکاران در اجرای این طرح فعالیت دارند.

گراوند به طرح‌های سد اَخَند و جاده بَندو در شهرستان عسلویه هم اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها روند اجرایی مطلوبی دارد و منابع مالی واعتباری آن تامین شده و به زودی به تزریق می‌شود.

انتهای پیام/ک

بررسی روند اجرای طرح‌های جم و عسلویه با حضور استاندار بوشهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر

دریافت 41 MB کد خبر 6081947

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳