Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:02:21 GMT

مدیرعامل پرسپولیس با سرمربی تیم جلسه گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۷۹۷۷

مدیرعامل پرسپولیس با سرمربی تیم جلسه گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج عرب صبح امروز جمعه وارد اردوی سرخپوشان شده بود، پیش از ظهر با گابریل کالدرون دیدار و گفتگو کرد و در جریان نشستی با سرمربی، از شرایط اردو، تیم و امکانات جویا شد و درباره ادامه برنامه های آماده سازی در تهران و نقل و انتقالات هماهنگی هایی را انجام دادند.

در این نشست، سرمربی پرسپولیس ضمن خوش‌آمدگویی به مدیر عامل و تقدیر از مهیا ساختن امکانات و تشکیل اردو، ابراز امیدواری کرد، ثمره کار تیم در اردو قابل قبول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این جلسه حضور داشت و اطلاعات کامل اردو و تیم را در اختیار مدیر عامل قرار داد.

مدیر عامل پرسپولیس امروز در جلسه‌ای با بازیکنان نیز شرکت خواهد کرد.

کد خبر 4670453

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج عرب گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل

امتداد- جلسه کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل، مدیر امور شعب منطقه تهران و مستقل، رئیس اداره امور شعب شرق تهران، معاونین و دیگر مسئولان به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این مراسم نصرت الله شهبازی کسب رتبه اول سهم بازار در پایان سال گذشته را مرهون زحمات تمامی همکاران در واحدهای صف و ستاد دانست و گفت: کنترل مصارف اعتباری در پایان سال ۱۴۰۲ و مدیریت آن در نهایت منجر به رفع ناترازی بانک شد.

شهبازی در این جلسه به راهکارهای استفاده بهینه از سقف مصارف اشاره کرد و گفت: ایجاد سقف مصارف از سوی بانک مرکزی مطرح شده و سیاست کلی آن کاهش مصارف بانک‌ها است که این کنترل‌ها شرایط سختی را برای بانک ها رقم زده است.

قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی طی سال های اخیر همواره از بحران‌های ایجاد شده، موفق عبور کرده و چنانچه بانک را متعلق به خود بدانیم و جلوگیری از زیاندهی و حرکت به سمت سوددهی را در اولویت قرار دهیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن مقایسه منابع بانک ملی با رقبا و تشریح برخی از طرح‌های پیش روی بانک، از مدیریت و کارکنان واحدهای صف و ستاد در اداره امور شعب شرق تهران که زمینه جذب منابع، کاهش مطالبات، سوددهی و مدیریت دارایی و بدهی را فراهم کردند قدردانی کرد.

وی در بخش سرمایه انسانی، نقش رؤسای حوزه‌ها در شناسایی همکاران توانمند را موثر دانست و انتصابات شایسته را بر اساس چهار شاخص اصلی جذب منابع، وصول مطالبات، سودآوری و فناوری عنوان کرد.

شهبازی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات همکاران، مسائل معیشتی کارکنان بانک را مهمترین دغدغه مدیران ارشد بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با غیرحضوری شدن تسهیلات خرد، قسمتی از مشکلات کسری کادر، برطرف شود.مدیر امور شعب تهران و مستقل نیز عملکرد اداره امور شعب شرق تهران در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این اداره در جذب منابع بسیار ارزنده و شایسته است .

در بخش‌هایی از این جلسه سید رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، گزارشی از بخش های مختلف اداره و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم