Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@16:18:14 GMT

فتحی وعده جذب جانشین ستاره تیمش را داد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۷۹۸۴

فتحی وعده جذب جانشین ستاره تیمش را داد

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در برنامه ورزش و مردم به صورت تلفنی حضور یافت و درباره پرونده پروپئیچ گفت: بله به لطف خدا من دیشب هم از برنامه تلویزیونی گفتم که این پرونده ختم به خیر شد. جناب مهندس تاج اشاره کرد که نامه های متعددی را فدراسیون به فیفا اعلام کرد و گفتند که پرداخت این جریمه به پروپئیچ از محل اعتبارات ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چند هفته پیش به آقای تاج گفتم که اجازه بدهند ما خودمان این را پیگیری کنیم و ایشان دکتر خطیر را برای پیگیری این کار معرفی کردند. رایزنی های زیادی صورت گرفت، با کمیته انضباطی و قانونی و حقوقی و مالی جلسات متعددی بود و بنده خودم چندین نوبت به صورت تلفنی مستقیم صحبت کردم و اوضاع احوال تیم را گفتم، به صورت موازی سفارت ما در زاگرب موضوع را ساپورت  می کردند چون ما پول را تامین کرده بودیم. آن روزی که ما در زوریخ حضور داشتیم مصادف بود با برگزاری بازی بانوان در لیون فرانسه.

فتحی اضافه کرد: این دریچه را باز کردن کار آسانی نبود اما موفق شدیم این را انجام بدهیم. این کار برای پدیده هم انجام شد در واقع به نام ما و به کام آن ها شد. باشگاه پدیده یک پرونده داشتند و گفتند این هم می شود حل شود. دیروز نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون فوتبال رسید، امیدواریم این الگو و فتح بابی باشد چون اگر اراده ای باشد انجام خواهد پذیرفت. همانطور که آقای تاج گفتند ما می توانیم. امیدواریم پول فیفا هم آزاد شود چون این تحریم های ناعادلانه علیه کشور و نظام هستند.

وی درباره پاتوسی گفت: دقیقا همین تنگناهای مالی است. آقای تاج درباره فدراسیون گفت، ما برای آقای پاتوسی کسری بودجه داشتیم، همان موقع آقای پروپئیچ مطرح شد، فیفا دیروز پذیرفت. ما این پول را در زاگرب گذاشتیم تا خدایی نکرده اگر قبول نکردند اینجا باشد. چون اگر پاتوسی را هم می خریدیم اما 6 امتیاز کم می شد و پنجره بسته می شد بحران میشد. من به هواداران وعده می دهم یک بازیکن در حد پاتوسی جذب باشگاه خواهد شد.

254 43

کد خبر 1281254

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایاندا پاتوسی باشگاه استقلال امیرحسین فتحی ایران و آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس سپاه پاسداران نفتکش ایالات متحده آمریکا سینمای ایران محمدجواد ظریف باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد

سردار هاشم جمالی در اولین جلسه کمیته اجرایی یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم استان فارس پیش کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس اظهار کرد: امنیتی که امروز در جامعه داریم مدیون خون شهدا بزرگی همچون سرداران، امیران، شهدا خصوصا شهدای دانش آموز و فرهنگی هستیم.

او افزود: اقدامی که اخیرا از سوی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل انجام شد، باعث غرور ملی و شادی دل مردمی شد که از اقدامات تروریستی اسرائیل ناراحت بودند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: عملیات اخیر سپاه به تمام شایعات در مورد ناتوانی نظامی ایران پایان داد و دنیا توانمندی‌های نظامی ایران را باور کرد.

او اضافه کرد: اگر بخواهیم تحولی در کشور و در انقلاب داشته باشیم، باید سراغ مدارس برویم لذا یکی از اولویت‌های اصلی سپاه، توجه به آموزش و پرورش بوده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: کنگره شهدا ظرفیت خوبی است که باید از آن استفاده کنیم، بنابراین در راستای برنامه‌های این کنگره باید برنامه ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان داشته باشیم لذا ضروری است همه مدارس در جریان کنگره شهدا قرار گیرند.

جمالی اضافه کرد: مدارس نقش بی‌بدیلی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته‌اند به عنوان مثال مدرسه‌ای در شیراز داریم که ۹۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است و این در سطح کشور بی‌نظیر است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب مدارس ما در طول دوران مقدس شهید داده‌اند، ضروری است یادواره شهدا در همه مدارس برگزار شود.

او با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت ویژه معلمان اظهار کرد: استان فارس همواره در همه عرصه‌ها پیشرو بوده است، به طوری که در جریان اردو‌های راهیان نور فرهنگیان، استان فارس به تنهایی یک هزار فرهنگی را به این اردو‌ها اعزام کرد.

جمالی با تاکید بر هنر محور بودن برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: در کنگره شهدا خانواده‎‌های شهدای شاخص دعوت خواهند شد تا از آنان تجلیل شود البته فعالیت‌های مربوط به کنگره باید هنر محور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد