Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:34:09 GMT

نباید به مسائل حوزه بانوان نگاه مردانه داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۰۱۵

نباید به مسائل حوزه بانوان نگاه مردانه داشت

استاندار قم گفت: بسیاری از مسائل در حوزه بانون را باید از دید خودشان مورد توجه قرار گیرد و نباید نگاه مردانه به این موضوعات داشت.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم،بهرام سرمست در دومین کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی سلامت،زنان و خانواده در تالار امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به اهمیت بررسی مسائل در حوزه زنان و خانواده عنوان کرد:این کارگروه با محورهای مهم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، سلامت و امنیت غذایی، امور بانوان و خانواده و آسیب های اجتماعی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قم افزود: اگر آئین نامه کارگروه نیاز به اصلاح و بازنگری و جامع نگری بیشتری نسبت به مسائل دارد، باید با حضور کارشناسان و صاحب نظران به نتیجه نهایی برسد.
سرمست بیان کرد: پژوهش های دانشگاهی و علمی،راهبردی مهم در رفع آسیب های اجتماعی است و باید در جهت تحول فرهنگی و اجتماعی به پژوهش و تحقیق اهتمام داشت؛ در تحقق رفع آسیب های اجتماعی،عواملی چون نشاط و سلامت اجتماعی و توسعه سرمایه اجتماعی دارای اهمیت زیادی است.
استاندار قم عنوان کرد:در حوزه بانوان و خانواده با مسائل و آسیب های مختلفی مواجه هستیم که در جهت فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب ها باید نگاهی دقیق داشت.
وی بیان کرد:هر چند بیشتر جلسات در امور زنان و خانواده با حضور مدیران آقا برگزار و تصمیم گیری ها اتخاذ می شود اما نباید اجازه دهیم حقوق و نیازهای زنان در این جلسات مورد غفلت واقع شود.
سرمست خاطرنشان کرد:بسیاری از مسائل در حوزه بانون را باید از دید خودشان مورد توجه قرار گیرد و نباید نگاه مردانه به این موضوعات داشت.
وی اظهار کرد:در حوزه فرهنگی و اجتماعی در امور بانوان مسائل مهمی وجود دارد که باید با تشکیل جلسات مستمر و دقت نظر به این مسائل پرداخت و آیسب ها و خلاء ها را شناسایی کرد.
استاندار قم عنوان کرد:ما در آسیب های اجتماعی با مسائلی چون اعتیاد،مفاسد اخلاقی و طلاق مواجه هستیم که هر یک باید با هم افزایی دستگاهها و برنامه ریزی دقیق رفع شود.
وی در ادامه بیان کرد:یکی از مسائل مهم حوزه حجاب و عفاف است که در این باره رهبری و مراجع دارای دغدغه های زیادی هستند و نهادهای فرهنگی باید بدان توجه کنند.
وی گفت:دبیر کارگروه عفاف و حجاب و امور شهروندی، نماینده دادستان و دبیر کارگروه آسیب های اجتماعی بهزیستی و دبیر کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی است.
سرمست در پایان متذکر شد:بهره گیری از تجربیات و اندوخته های قبلی و پرهیز از موازی کاری و فعالیت های تکراری رمز مهمی در موفقیت است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی اجتماعی و فرهنگی حقوق دانشگاه علوم پزشکی زنان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم

خانم دکتر مریم بحرینی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دانش بنیان تک‌­نوران (تولیدکننده محصولات دقیق و ارائه دهنده خدمات در حوزه میکروسکوپی و طیف سنجی کاربردی) محسوب می‌شود و به عنوان پژوهشگر برتر و چهره شاخص علمی کشوری در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی شده است.

از او بیشتر از ۲۰ مقاله خارجی و ۵۰ مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

از جمله سوابق اجرایی ایشان، بنیان گذاری آزمایشگاه طیف سنجی مواد نورا، مشاور فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در سال ۱۴۰۰ و موسس و رئیس هیات مدیره شرکت آذران پلاسما است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم