Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@13:52:07 GMT

دلیل فرار همسر حاکم دبی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۰۳۹

دلیل فرار همسر حاکم دبی چه بود؟

دلیل فرار بنت الحسین همسر حاکم دبی به همراه دو فرزندش از امارات توسط رسانه های انگلیس فاش شد.   رسانه‌های انگلیسی به نقل از شاهزاده هیا بنت الحسین دلیل فرار وی از امارات و تصمیم برای گرفتن طلاق از حاکم دبی را اعلام کردند.   به گزارش صدای ایران،‌ پس از اینکه رسانه‌های انگلیسی، اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه‌ها در هفته‌های اخیر درباره فرار همسر حاکم دبی از امارات به همراه کودکانش به انگلیس ازطریق آلمان را منتشر کردند، مطبوعات انگلیسی تاکید کردند که علت فرار بنت الحسین، بدرفتاری و تمایل به خلاصی یافتن از همسرش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه انگلیسی «دیلی میل» این خبر را تایید کرد و نوشت شاهزاده «هیا بنت الحسین» همسر ششم محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی است، پس از فرار از امارات، درحال حاضر در لندن مخفی شده است.
وی به همراه کودکان یازده ساله و هفت ساله خود «جلیله» و «زاید» از امارات فرار کرده است.
اظهارنظرها درباره علت واقعی فرار شاهزاده هیا بنت الحسین از امارات و رها کردن یکی از پولدارترین مردان دنیا، متفاوت است، اما اظهارات اخیر هیا، بسیاری از ابهامات را درباره این موضوع از بین برد و برخی ها را شوکه کرد.
هیا گفته است که از دخالت های مستمر شاهزاده محمد بن سلمان و اطرافیان وی در امور خانواده و امور شخصی خودش به ستوه آمده است، به طوری که وی از همسرش خواسته تا وی را از دخالت در امور شخصی سیاسی منع کند و کار به جایی کشیده است که وی از همسرش خواسته است که او را طلاق دهد و سرپرستی فرزندانش را به عهده بگیرد و همین مسئله باعث شد که شاهزاده هیا در نهایت کودکان خود را بردارد و درخواست پناهندگی سیاسی بدهد.
هیا گفته است که از سکوت مستمر همسرش درباره طرف سعودی متعجب و شگفت زده است و وی این سکوت را به منزله موافقت او با خواسته های سعودی ها تلقی کرده و در نهایت تصمیم می گیرد تا با تصمیم رفتن از امارات، از ستم همسرش که به گفته وی ، بسیاری از حقوق را از او گرفته است، خلاصی یابد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: همسر حاکم دبی فرار همسر حاکم دبی بنت الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش

آفتاب‌‌نیوز :

معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد، اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان‌ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می‌آورند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است