Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناو باکسر که طبق ادعای پنتاگون موفق شده یک کوادکوپتر عکاسی را منهدم کند، به همراه ناوشکن های همراهش سرگرم جستجوی یک ملوان ناپدید شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ناوهای باکسر و آبراهام لینکلن که به همراه ناوشکن ها و شناورهای همراهشان، سه روز پیش در سواحل جنوبی عربستان و یمن، مستقر بودند، دو روز است در دریای عمان و در نزدیکی تنگه هرمز به دنبال یافتن یکی از کارکنان ناو آبراهام لینکولن هستند که چهارشنبه، از روی عرشه ناو به دریا پرید و دیگر خبری از او نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیروی دریایی امریکا هنوز نام این سرباز را تا زمان مشخص شدن تکلیفش، منتشر نکرده است. ناوگان پنجم نیروی دریایی امریکا امروز اعلام کرد یک ناوشکن پاکستانی هم به کمک ناوهای امریکایی آمده تا این ملوان را پیدا کنند. از دیروز تاکنون رزمناو USS Leyte Gulf، یک ناوچه سلطنتی اسپانیایی و یک ناوشکن پاکستانی نیز به کمک ناوهای امریکایی آمده اند تا آنها را در ماموریت جستجو و نجات ملوان گم شده یاری دهند.
 ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و ناو باکسر برای افزایش «توان بازدارندگی» آمریکا در برابر ایران به منطقه آمده بودند. دیروز رئیس جمهور امریکا ادعا کرد اتفاق بزرگی رخ داده و ناو باکسر یک پهپاد ایرانی را سرنگون کرده است، اما وزارت دفاع امریکا در بیانیه ای اعلام کرد این ناو به یک دستگاه پرنده بال ثابت که در نزدیکی ناو، بی حرکت ایستاده بود شلیک کرده است و اشاره ای به اینکه این پرنده عکاسی متعلق به چه کسی است نکرد. سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی احتمال داد که ناو امریکایی به پهپاد خودشان شلیک کرده است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!