Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سید علیرضا حائری رئیس بنیاد دایرة‌المعارف فقه اسلامی مطابق مذهب اهل بیت(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این مراسم ظهر امروز 28 تیر ماه برگزار شد و پیکر این عالم فقید با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و جمعی از علما و فضاء و روحانیون از مسجد امام حسن عسکری(ع) به‌سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین، آیت الله حسینی بوشهری، محمد محمدی ری شهری،سید آیت الله محمد جواد علوی بروجردی، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی، محمد رضا گروسی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم حضور یافتند.

آیت الله سبحانی در صحن حرم حضرت معصومه(س) بر پیکر آیت‌الله سید علیرضا حائری نماز اقامه کرد.

آیت الله سید علیرضا حائری در آذرماه ۱۳۳۰ در کربلا متولد شد و روز گذشته به دلیل سکته مغزی درگذشت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: با توجه‌ به تقارن شب ۲۱ رمضان با شب ۱۳ فروردین و روز طبیعت  که روز شهادت حضرت علی علیه‌السلام نیز است برنامه ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران با حضور پیکرهای شهدای گمنام پیش‌بینی‌شده است، با توجه‌ به این‌ که در سال‌های قبل نیز شب ۲۱ رمضان مسجد مقدس جمکران بسیار پرجمعیت بود امسال جمعیت بیشتر نیز تجربه خواهیم کرد.

وی افزود:در سال‌های گذشته در شب ۲۱ رمضان بیش از یک میلیون نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضور داشتند و امسال شاهد هم‌زمانی آخرین روز تعطیلات نوروزی و موج بازگشت زائران و مسافران با شب ۲۱ رمضان و روز شهادت حضرت علی علیه‌السلام هستیم که قطعاً جمعیت بیشتری و ویژه‌تری را در این اماکن مقدس شاهد خواهیم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهید امنیت در زادگاهش آرام گرفت
  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • اعلام برنامه‌های تحویل سال حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران
  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • برپایی نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در موزه حرم حضرت معصومه(س)
  • محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت فوتبال رفسنجان برگزار شد