Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علم‌ الهدی با اشاره به اینکه استکبارستیزی تنها با مرگ بر آمریکا گفتن صورت نمی‌گیرد، گفت: از مواضع انقلابی نباید در هیچ بعدی کوتاه بیاییم زیرا این امر تنها به ضرر انقلاب نیست بلکه به ضرر ملت، کشور و آینده ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» امروز(جمعه28تیر) در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان این که برخی تصور می‌کنند بهشت و جهنم وعده خدا است گفت: اینها اصل وعده نیست بلکه نتیجه وعده است، خداوند در سوره زمر فرموده ماموران دستگاه الهی، قبل از ورود بهشتیان به بهشت به آنها سلام می‌دهند و این سلام معمولی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه مشهد افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در همایش ائمه جمعه سراسر کشور تنها رهنمود نبود بلکه راهکار نیز ارائه داده شد، از جمله مطالبی که بیان شد مسئله انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن بود،اینکه آدم بخواهد از انقلابی بودن کوتاه بیاید و رضایت افراد را به دست آورد ،تنها به ضرر انقلاب نیست بلکه ایشان فرمودند این به ضرر ملت و کشور و آینده ایران خواهد بود.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد:این رهنمودها خطاب به همه مسئولان بود، از مواضع انقلابی نباید در هیچ بعدی کوتاه بیاییم، برادر و خواهری اگر می‌خواهد مسئولیتی در مجلس و دولت قبول کند باید اول از همه محاسبه کند آیا می‌تواند این مسئولیت را با حفظ موضع انقلابی صورت دهد یا نه؛اگر نمی‌تواند از ابتدا ورود نکند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که نخستین شاخصه انقلابی بودن وابستگی، اعتقاد و باورمندی به اصول انقلاب است؛گفت:اصول انقلاب سه اصل است؛اول پای‌بندی به اسلام ناب که از نظر عملی، عقیده، تظاهر و ایستادگی است؛ اصل دوم مردمی بودن انقلاب است و هیچ کس حق ندارد ادعا کند در انقلاب اصالت دارد و اصل سوم استکبارستیزی است.

 

وی افزود: مردم قیام کردند تا سنگلاخ در مسیر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) را بردارند و این سنگلاخ آمریکا و صهیونیسم است، وظیفه ما استکبارستیزی است، استکبارستیزی تنها با مرگ بر آمریکا گفتن صورت نمی‌گیرد، استکبارستیزی به این است که غرب زده نباشیم و زندگی براساس سبک زندگی مستکبران نباشد .

 

امام جمعه مشهد گفت: رئیس جمهور فرانسه مشاور ارشدش را به ایران فرستاد و گفت تحریم اقتصادی با آمریکا را برطرف می‌کنیم به شرطی که شما کاری کنید که یمنی‌هایی که زیر بمباران هستند دیگر پهپاد و موشک سمت سعودی و امارات نفرستند. امروز آنها اقرار دارند مقتدر اول منطقه ایران است؛ باید سنگلاخ‌ها جمع شود تا حکومت جهانی تشکیل شود.

 

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بهزیستی امام رضا ع خراسان جنوبی روزنامه نماینده ولی فقیه در هرمزگان مسائل زیست محیطی دهه کرامت شیراز امام جمعه بندرعباس خطبه های نماز جمعه مشهد انقلاب اسلامی آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای تبیین سیاست‌ها و مواضع اصولی ایران در مجامع بین‌المللی از دست نخواهیم داد، گفت: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت.

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (شنبه) اول اردیبهشت با اشاره به بخشی از سخنرانی حسین امیرعبداللهیان در نشست روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در نشست شورای امنیت درباره نقش تاثیرگذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی در مبارزه با تروریسم در منطقه تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی هیچ فرصتی را برای تبیین سیاست‌ها و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی از دست نخواهد داد.

 حسین امیرعبداللهیان در نشست شورای امنیت با بیان اینکه ایران همواره بخش مثبت تحولات منطقه، در تثبیت صلح و امنیت پایدار و از جمله مبارزه با تروریسم بوده است، گفت. ما در تحقق حداکثری امنیت ملی و منافع کشور و امنیت جمعی منطقه حساس غرب آسیا با هیچ طرفی تعارف نخواهیم داشت. 

وی همچنین افزود: زمانی که در مورد امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم صحبت می‌کنیم، نمی‌توان به نقش بسیار تاثیرگذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم اشاره نکرد. نمی‌توان از فداکاری سرداران و فرماندهان آن، بویژه سرلشکر قاسم سلیمانی تجلیل نکرد. بی تردید فداکاری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در بازگرداندن آرامش به منطقه و در کمک به دولت و مردم عراق و سوریه زبانزد همگان است. در این چارچوب مستشاران نظامی ضد تروریسم ایران با قدرت به تلاش خود برای نیل به امنیت پایدار منطقه ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است