Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور برزیل تاکید کرد، حتی اگر به قیمت تخریب محبوبیتش تمام شود، قصد دارد پسرش را به عنوان گزینه تصدی سفارت این کشور در آمریکا معرفی کند.

به گزارش ایسنا، ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل اظهار کرد، قصد دارد پسرش را به عنوان گزینه تصدی سفارت برزیل در آمریکا معرفی کند و برایش اهمیتی ندارد که عده‌ای از مردم پس از این کار دیگر از او حمایت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی تاکید کرد، پسرش، ادواردو که 35 سال سن دارد و هم‌اکنون نماینده سائوپائولو در کنگره فدرال است، برای نمایندگی برزیل آماده است و روابط خوبی با آمریکا دارد.

در صورت اعلام ادواردو به عنوان گزینه تصدی سفارت برزیل در آمریکا، کمیته روابط خارجی سنا و پس از آن کلیت مجلس سنای برزیل باید نامزدی او را برای این جایگاه تایید کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برزيل بولسونارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مردان برگزار شد. 

با پایان قرارداد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه ای که نتوانست تیم ملی ایران را به المپیک و مدال بازی های آسیایی برساند، فدراسیون بار دیگر تصمیم به تغییر کادرفنی گرفته است و رسما به همکاری خود با این مربی پایان داده است. طبق خبر سایت فدراسیون بسکتبال چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • جنجال‌آفرینی مجدد بولسونارو در برزیل
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس