Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌سانی پترومیوزیم، در نشستی صمیمانه که بعد از ظهر چهارشنبه (26 تیر 98) به دعوت مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد نفت در محل موزه تازه گشایش‌یافته پمپ بنزین دروازه دولت تهران برگزار شد، از کلیه کارکنان و عواملی که در راه‌اندازی و احداث این موزه نقشی موثر داشتند در جمع خانواده‌های ایشان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر نعمت‌الهی، مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت در این نشست ضمن معرفی کارکنان و شرح ماموریت‌های محوله به ایشان بر نقش کلیدی یکایک آنها در ایجاد نخستین موزه صنعت نفت پایتخت تاکید کرد و گفت: این موزه و دیگر موزه‌های راه‌اندازی شده ماحصل زحمات تلاش و تکاپوی وصف‌ناپذیر گروهی است که عشق، تعهد و مسوولیت‌پذیری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و دلسوزانه در راه مانایی و ماندگاری هر آنچه از میراث یکصدو یازده‌ساله صنعت نفت به جای مانده گام برداشته‌اند.

نعمت‌الهی با اشاره به پیوند ناگسستنی نیروهای جوان و پرانگیزه و نیروهای باتجربه و متخصص در پیشبرد امور افزود: شکل‌گیری موزه‌های صنعت نفت ثمره و نتیجه این پیوند و دستاورد آن شکوفایی استعدادهای بالقوه و افزایش کیفیت کار و بهره‌وری است که در موزه‌های نفت به شکلی مشهود تجلی یافته است.

وی در ادامه از خانواده‌های حاضر در این نشست که در طول این سال‌ها صبوری کرده و پشتوانه و مایه دلگرمی عزیزان‌شان در موزه‌ها بودند تشکر کرد.

محمدرضا جواهری، مدیر پروژه راه‌اندازی موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت به نمایندگی از کارکنان این مدیریت از حمایت و توجه ویژه مدیر موزه‌ها به حفظ مستندات تاریخی صنعت نفت تقدیر و اظهار کرد: دکتر نعمت‌الهی فردی اثرگذار در زنده نگاه داشتن تاریخ صنعت نفت است و نسل‌های آینده به سبب تلاش‌های ارزنده و کم‌نظیر وی در زمینه معرفی، احیا و نگهداری میراث این صنعت  از ایشان به نیکی یاد خواهند کرد.

گفتنی است موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت از سلسله موزه‌های نفت ایران به تازگی در تهران راه‌اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین دولت صنعت نفت موزه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین