Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور برزیل تاکید کرد، حتی اگر به قیمت تخریب محبوبیتش تمام شود، قصد دارد پسرش را به عنوان گزینه تصدی سفارت این کشور در آمریکا معرفی کند.

به گزارش ایسنا، ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل اظهار کرد، قصد دارد پسرش را به عنوان گزینه تصدی سفارت برزیل در آمریکا معرفی کند و برایش اهمیتی ندارد که عده‌ای از مردم پس از این کار دیگر از او حمایت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی تاکید کرد، پسرش، ادواردو که 35 سال سن دارد و هم‌اکنون نماینده سائوپائولو در کنگره فدرال است، برای نمایندگی برزیل آماده است و روابط خوبی با آمریکا دارد.

در صورت اعلام ادواردو به عنوان گزینه تصدی سفارت برزیل در آمریکا، کمیته روابط خارجی سنا و پس از آن کلیت مجلس سنای برزیل باید نامزدی او را برای این جایگاه تایید کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برزيل بولسونارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است

هنگامه شهیدی از اظهار امیدواری مادر تتلو نسبت به آزادی پسرش خبر داد. 

این روزنامه‌نگار نوشت: امروز رفته بودم دادگاه انقلاب، در مسیر برگشت مادر تتلو رو داخل آسانسور دیدم. گفتم پسرتون دادگاه داشت امروز؟ گفت شما کارمند هستید؟ گفتم خیر روزنامه‌نگارم. گفت پس جواب نمیدم، چون شایعات خیلی زیاده، اما می‌تونم بگم همه چیز داره عالی پیش میره؛ چون آدمایی که اینجا هستند، آدم‌های درستی‌اند.»

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۳ کاندیدا برای ریاست فدراسیون دوومیدانی
  • رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌های برزیل برای کوپا آمریکا 2024
  • رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • شمارش معکوس معرفی رئیس جمهور بعدی روسیه
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • بایدن: دو ناتوان ذهنی کاندیدای ریاست جمهوری‌اند، یکی ترامپ است و دیگری خودم
  • بایدن: ترامپ از نظر ذهنی کفایت ریاست جمهوری ندارد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد