Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای درخصوص توقیف یک نفتکش خارجی در تنگه هرمز توسط نیرو‌ی دریایی سپاه پاسداران منتشر کرد؛ خبری که برای آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها شوکه‌کننده بود و باعث ترس و دلهره آنان شد و واکنش های بسیاری از مقامات آنها را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه سپاه آمده است: این کشتی که ظرفیت حمل ۲ میلیون لیتر سوخت را دارد با ۱۲ خدمه خارجی در حال عزیمت برای تحویل سوخت قاچاق دریافتی از لنج‌های ایرانی به کشتی‌های بیگانه در مناطق دورتر بود که با هوشمندی رزمندگان نیروی دریایی سپاه ناکام ماند. منابع آگاه در این خصوص اظهار کرده‌اند: این کشتی با اسکورت و پرچم انگلیس در تنگه هرمز تردد می‌کرد که توسط سپاه پاسداران توقیف شد. انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها از ساعت اول در جریان بودند و ابتدا خواستند اماراتی‌ها مالکیت کشتی را برعهده بگیرند اما امارات هم به دلیل اینکه خواستار تنش جدید با ایران نبود، درخواست آنان را رد کرد.

انتشار خبر توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق توسط سپاه پاسداران که با اسکورت و پرچم انگلیس در تنگه ترمز تردد می‌کرد پیام‌های مهمی برای  آمریکا و اروپا داشت و این خبر را به تیتر یک بسیاری از رسانه‌های جهان تبدیل کرد. کاربران فضای مجازی نیز در واکنش به این خبر پست‌ها و تحلیل‌های جالبی منتشر کردند و به انگلیس و متحدانش یادآور شدند ایران در مقابل متجاوزان و قاچاقچی‌ها از قاطعانه می‌ایستد و با آنها برخورد می‌کند. در ادامه تعدای از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه نفتکش واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد دیروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است.

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897850

دیگر خبرها

  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید