Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و سرمربی جدید السد در مصاحبه با سایت باشگاه قطری درباره مربیگری در این تیم گفت: از مسئولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تقدیر و تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و این فرصت را به من دادند. درست است که این اولین تجربه مربیگری ام است اما احساس خوبی دارم من تمام بازیکنان را خیلی خوب می شناسم و کادر فنی من نیز متشکل از مربیان توانمندی است که تجربه زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناختم از بازیکنان می تواند امتیاز خوبی برایم باشد تا تفکراتم را پیدا کند. السد بهترین تیم قطر است و من تلاش می کنم تا افتخاراتش را بیشتر کنم. ما در لیگ قهرمانان آسیا چالش بزرگی را مقابل الدحیل داریم.

ژاوی بعد از بارسلونا به السد قطر آمد و بعد از 3 سال بازی برای این تیم قطری در نهایت جانشین اسوالدو فریرا، پرتغالی شد و زمام هدایت السد را برعهده گرفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در رختکن بارسا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی، پیدا کرده‌اند. دستیار ژاوی به دلیل ریش، عینک و حرکاتش شباهت زیادی به یورگن کلوپ دارد و به همین دلیل به او لقب اسکار کلوپ را داده‌اند.

در ابتدا نام مستعار کلوپ بیش از هر چیز دیگری شبیه یک حکایت خنده دار به نظر می رسید، اما کم کم نام اسکار هرناندز با مربی آلمانی عجین شد، آن هم بیشتر به دلیل نتایج در زمین تا شباهت ظاهری اش با سرمربی لیورپول. 

با پیروزی این شنبه در کادیز، برادر ژاوی هشتمین بازی خود را روی نیمکت با پیروزی پشت سر گذاشت. رکوردی که فقط در دسترس مربیان بزرگ تاریخ بارسلوناست. رکورد او کاملاً باورنکردنی است: هشت بازی، هشت برد، 19 گل زده و 3 گل خورده.

همه چیز از یک بازی دوستانه در جریان تور تابستانی دو سال پیش شروع شد، زمانی که ژاوی مجبور شد به دلیل مشکل ویزا در اسپانیا بماند و دیرتر راهی آمریکا شود. این وضعیت اسکار را مجبور کرد تا در پیروزی قاطع (0-6) مقابل اینتر میامی مربی اول بارسا شود.

اولین بازی رسمی او برابر والنسیا در نوکمپ بود، 1-0 با گل رافینیا. بارسا نیم ساعت را نیز به دلیل اخراج آرائوخو ده نفره بازی کرد. سپس پیروزی های 2-0 برابر کادیز، 4-3 برابر ویارئال، 1-0 مقابل مایورکا، 3-0 مقابل اتلتیکو، 1-0 برابر لاس پالماس و بازی دیشب برابر کادیز(1-0) با حضور اسکار به عنوان سرمربی به دست آمدند. در تمام این بازی ها ژاوی محروم بود.

اسکار در بازی روز اول در ختافه نیز مجبور شد به دلیل اخراج برادرش در دقیقه 70، نقش مربی اول را بر عهده بگیرد، اما او فقط 20 دقیقه روی نیمکت بود و منصفانه نیست این بازی را با نام او بنویسیم.

احتمالا بازی دیشب آخرین حضور اسکار به عنوان سرمربی بارسا بود چرا که ژاوی از فصل بعد دیگر مربی بارسا نیست.

دیگر خبرها

  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • بارسا برنامه‌ای برای نگه‌داشتن ژاوی ندارد