Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 چند روز پیش بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شایان مصلح و سروش رفیعی در لیست مازاد این تیم هستند. این بازیکنان هم بلافاصله اردوی ترکیه را ترک کردند و به تهران آمدند.

شایان مصلح بعد از این اتفاق گفت: من با درخواست باشگاه و بعد از چند بار تماس آنها قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم و کاری که آنها با ما کردند، اوج بی معرفتی و غیر حرفه ای بودن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عرب (مدیرعامل پرسپولیس) عذرخواهی کرد اما معذرت خواهی قضیه ای را درست نمی کند. الان هم پیشنهاد دارم. تیم های خوبی پیشنهاد داده اند و تا چند روز آینده وضعیتم مشخص می شود؛ حالا چه ایران چه خارج از ایران. شاید هم قرضی بروم و سال آینده برگردم. شاید هم رفتم که رفتم. عرب قول داد ناراحتی ما را برطرف کند امیدوارم این اتفاق رخ بدهد چون رفتارشان غیر حرفه ای بود. تعارف نداریم. رفتاری که با من و سروش شد درست نبود.

وی افزود: جالب است که من که اصلاً با تیم تمرین نکردم. کالدرون (سرمربی پرسپولیس) گفت زمان نبود تو را ببینم. نمی دانم چه اتفاقاتی پشت پرده رخ داد. با آقای عرب جلسه می گذارم تا ببینیم چه اتفاقات افتاده است. امیدوارم رضایت ما جلب شود چون اذیت شدیم. حق من و سروش این نبود. امیدوارم رفتار آقای عرب و باشگاه طوری باشد که رضایت ما جلب شود و حداقل با ناراحتی و دل شکسته از تیم نرویم. خودم دوست دارم به باشگاه برگردم. دوست دارم قرضی بروم و برگردم.

مدافع پیشین پرسپولیس در نهایت مدیرعامل این باشگاه را به صورت ضمنی تهدید کرد و گفت: باید دید تکلیفمان با آقای عرب چه می شود. امیدوارم کاری کنند که ما مجبور نشویم حرفی را بزنیم که نباید بزنیم!

 

منبع: وانا

کلیدواژه: شایان مصلح تیم فوتبال پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید