Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@06:40:19 GMT

محسن ربیع‌خواه اردوی پرسپولیس را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۴۵۳

محسن ربیع‌خواه اردوی پرسپولیس را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن ربیع خواه، هافبک دفاعی پرسپولیس اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه را ترک کرد. ربیع خواه اما برخلاف سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد کالدرون نیست و فقط به خاطر مشکلی که برای فرزندش به وجود آمده زودتر از سایر هم تیمی هایش راهی ایران شده. ربیع خواه بعد از اطلاع از بستری شدن فرزندش در بیمارستان با هماهنگی کالدرون ترکیه را به مقصد ایران ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

43257

کد خبر 1281256

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هجدهم گابریل کالدرون ایران و آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس سپاه پاسداران نفتکش خلیج فارس سینمای ایران محمدجواد ظریف باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس

تین نیوز

در سی سال قبل مسیو کرشیش (August Karl Krziž) نمساوی (اتریشی)  و معلم توپخانه مدرسه مبارکه دارالفنون به استمداد شاگردان خود نقشه ای از تهران برداشت که ابعاد آن را به قدم پیموده بودند و زوایا را به تقریب گرفته بودند که اعتبار علمی نداشت و تخمینی بود. معهذا برای اشخاصی که بخواهند سی سال قبل تهران را ببینند مفید است. بعضی عمارات وسیعه اعیان و ... را مهندسین مکرم رفتند اذن بطلبند که نقشه بردارند صاحبان آنها بهر ملاحظه خود اذن ندادند و محل عمارت آنها بیاض و ساده ماند.

و در این تاریخ هزار و سیصد و نه (هجری قمری برابر با ۱۲۷۰ خورشیدی) که حسب الامر اعلی مقرر شد که نقشه دارالخلافه به زیور طبع درآید، تغییرات کلیه که در وضع عمارات راه یافته بود مجددا اصلاح شد و مقرب الحضرة العلیه سلیمان خان سرهنگ مهندس ، ولد خداداد خان و معلم جزو ریاضی مدرسه با مرکب چاپ نقشه را با کمال دقت نقل نمود و متحمل زحمات آن گردید. پس این نقشه مطابق است با وضع شهر دارالخلافه در تاریخ محرم سنه ۱۳۰۹ (مرداد ۱۲۷۰) 

 اعلان لازم الاذعان 

طبع این نقشه بدون اطلاع و اجازه اداره جلیله وزارت علوم قدغن است و ممنوع، به هر قسمی از اقسام، 

خواه به زبان فارسی یا عربی یا فرانسه غیره، و خواه به همین اندازه یا کوچکتر و بزرگتر، و خواه در داخل مملکت ایران و خواه در ممالک خارجه. 

 مخبرالدوله وزیر علوم 

لینک دانلود نقشه تهران ناصری مورخ ۱۲۷۰ خورشیدی

عمل سلیمان خان سرهنگ مهندس و معلم ریاضی

مقیاس نقشه یک جزو از چهار هزار جزو است

بحسب متر فرانسه

بحسب ذرع شاه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند