Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) به مباحث مطرح شده در دیدار امامان جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار به مساله مهم روحیه انقلابی اشاره کردند و فرمودند کشور با روحیه انقلابی قابل پیشرفت است و با حرکت انقلابی به اوج تکامل می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هرگونه کوتاه آمدن از این مواضع نه تنها به ضرر انقلاب که به ضرر ملت، نظام و آینده ایران خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: همچنین رهبری در این دیدار فرمودند در ۴۰ سال انقلاب هر دستاوردی نصیب کشور شده با توجه به روحیه انقلابی بوده است.

وی اضافه کرد: محصول تلاش این سال‌های کشور، ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، با عزت، متدین، پیشرفت در علم، مطمئن و امیدوار، دارای تاثیر اساسی در منطقه، دارای منطق قوی در مسایل جهانی، رکورددار در شتاب و پیشرفت‌های علمی، رسیدن به رتبه‌های بالا در دانش‌های مختلف و فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، نانو و سایر است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ ۴۰ ساله انقلاب نبود که متاسفانه بود، بی شک دستاوردهای کشور از اینها بیشتر بود.

وی تفکر غیرانقلابی را مانع حرکت دانست و اظهار داشت: تفکر لیبرالی وقتی رخنه و نفوذ می‌کند بر بدنه اسلام و انقلاب صدمه می‌زند.

خطیب جمعه بیرجند به حمله موشکی و توپخانه‌ای به مقر عملیاتی و آموزشی دشمن در کردستان (۱۹ تیرماه) اشاره کرد و افزود: این عملیات به همه دشمنان هشدار می دهد امنیت خط قرمز ماست و نظام اجازه نمی‌دهد کسی در این کشور دست از پا خطا کند.

وی در ادامه سخنانش به آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروزه ۷۰ درصد مسایلی که در کانال آمدنیوز منتشر می شود با پشتیبابی آمریکا و صهیونیست‌هاست و هوشیاری ملت را می‌طلبد.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: این روزها گروه‌های تروریستی در شمال غرب کشور حضور دارند که اشراف اطلاعاتی بر آنان نیز وجود دارد اما فرهنگ دین ماست تا دشمن شروع نکرده ما اقدام نکنیم.

وی به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه علت مشکلات باقیمانده در قضایای بین ما و اروپایی‌ها تکبر آنهاست اشاره کرد و افزود: به گفته وزیر خارجه ما، اروپا ۱۱ تعهد داشته که به هیچکدام عمل نکرده است و ما تازه شروع به کم کردن تعهدات کرده‌ایم.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور در ارتباط با دزدی دریایی انگلیسی‌ها از ما نیز فرمودند این موضوع قطعاً بی جواب نخواهد ماند.

وی گفت: مقام معظم رهبری بر مراقبت از خود، خانواده، آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی تاکید دارند و می‌فرمایند یک مساله که به نظر من دایره آن خیلی وسیع‌تر و مهمتر از حادثه مسجد گوهرشاد است اصل مساله حجاب است.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: اینکه دشمن با برنامه‌ریزی حساب شده به دنبال کشف حجاب است «حجاب ممنوع» یک موضوع خیلی مهم می‌شود و باید در این زمینه چاره اندیشی کرد.

وی بیان کرد: شخصیت‌های فرهنگی زمان رضاشاه در قضیه حجاب نقش استعماری ایفا کردند؛ کسانی که تفکر می‌ساختند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: یکی از مبانی که دشمنان امروز هم تعقیب می‌کنند، مساله بدحجابی و اگر زورشان برسد، بی‌حجابی است لذا باید جامعه هوشیار باشد.

وی با بیان اینکه با حجاب زن و مرد مسلمان خود اهمیت پیدا می‌کنند افزود: در صورت بی‌حجابی در درجه نخست امنیت از زنان گرفته می‌شود لذا برای محیط سالم مسئولان و آحاد جامعه باید به این مساله توجه داشته باشند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده صبح چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، گفت: بدون شک ولایت پذیری، اخلاص و تعهد انقلابی از عوامل اقتدار، صلابت و پیشرفت‌های روزافزون نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود و در این میان برادران ارتشی ما ثابت کردند که همواره و در همه احوال نسبت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد هستند و تا پای جان در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی خواهند کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از تلاش‌های کلیه نیروهای مسلح کشور در راستای حفظ امنیت و حراست از کیان این مرز و بوم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس بهترین میدان جهت تعریف توانمندی‌ها و در عین حال رشادت‌های ارتشیان جان بر کف ما بود که عاشقانه پا در میدان نبرد گذاشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام براتی‌زاده ضمن مقایسه‌ی توانمندی‌ها، اقتدار و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح در ابعاد مختلف دفاعی با دیگر حوزه‌ها، مهمترین عامل موفقیت در این بخش‌ها را حرکت این دلاوران در امتداد ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه و رهبری بیان کرد.

کد خبر 6080759

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است