Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقات که در ۲ رده سنی نونهالان و ۲ رده سنی نوجوانان برگزار شد در رده سنی نونهالان گروه «آ»، امیرحسین فرهنگی از تهران اول شد و محمدطاها قیصری از فارس و سیدسبحان سجادی از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

در همین رده و در گروه «ب» نیز ونداد طالعی و رادمان تاجیک هر دو از تهران و محمد ویسوئی از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان و گروه «سی» ابوالفضل محمدی از خراسان‌رضوی اول شد، امیرحسین ایرانشاهی از تهران در مکان دوم ایستاد و رضا غبیشاوی از خوزستان عنوان سومی را کسب کرد و در گروه «دی» این رده سنی نیز محمدرضا طرلانی از تهران، اهورا شاه‌صنمی از خوزستان و هیراد رشیدی کاونرودی از هرمزگان اول تا سوم شدند.

ششمین دوره مسابقات سنگ نوردی با حضور ۱۹۲ سنگ‌نورد پسر از دیروز ۲۷ تیرماه در سالن کوثر تبریز آغاز شده بود و رقابت‌های دختران نیز با حضور ۱۷۴ سنگ‌نورد امروز در حال برگزاری است.

۳۰۷۷/‌۹۸۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور