Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به بد عهدی های آمریکا و خروج ترامپ از برجام اشاره کرد و گفت: ۱۴ ماه پیش آمریکا از توافقی که با حضور چند کشور جهان انجام شد یک طرفه خارج شد و پس از آن تحریم هایی را علیه کشورمان اعمال کرد و این حاکی از خوی استکباری دولت آمریکا است.

وی تصریح کرد: ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و کوتاهی اروپا واکنش نشان داد و گام نخست و دوم را در مقابل آنان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زنجان اظهار داشت: برخی ها می گویند که بیایید با آمریکا آتش بس کنید، اما صبر ایران هم اندازه‌ای دارد و با برداشتن گام‌های اول و دوم نشان داده شد که در مقابل زیاده خواهی طرف های مقابل خواهیم ایستاد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: آمریکا اعلام کرده که ایران کار خوبی نکرده که گام‌های اول و دوم را برداشته اما به این مهم باید توجه داشت که کشوری که خود از برجام خارج شده و به آن عمل نکرده حق ندارد در مورد واکنش ایران سخنی بگوید.

امام جمعه زنجان با اشاره به گرانی های موجود در جامعه، گفت: اکنون ۴۰ درصد درآمد مردم به اجاره بها اختصاص یافته و از سفره مردم خارج می شود که باید در این زمینه نظارت های لازم از سوی متولیان امر انجام گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، افزود: در این دیدار رهبری بر اهمیت نماز جمعه تاکید کردند و آن را از نیازهای مهم و اساسی جامعه عنوان کردند.

امام جمعه زنجان افزود: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با امید بخشی به جوانان نیزلزوم توجه به این موضوع مهم را مورد تاکید قرار دادند و این کار را از اولویت‌های مسوولان و ائمه جمعه برشمردند.

۹۶۴۶/‏۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت امام حسنی ها جلوه امید و بیداری است

دریافت 13 MB کد خبر 6063090 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • مسیر خدمت برای مجموعه انتظامی در زنجان هموار است
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • ضیافت امام حسنی ها جلوه امید و بیداری است
  • درآمد موقوفات زنجان به ۱۱۵ میلیارد تومان رسید
  • ثروت‌آفرینی با پرورش الاغ
  • کیفیت مراکز اقامتی موجب رضایت مسافران می‌شود/افزایش ظرفیت اسکان