Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:14:51 GMT

صعود نمایندگان کاتا به نیمه‌نهایی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۵۰۵

صعود نمایندگان کاتا به نیمه‌نهایی

در روز نخست رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، طراوت خاکسار با شکست تمامی رقبای خود به دیدار نهایی صعود کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی از صبح امروز(جمعه) در تاشکند ازبکستان آغاز شد و طراوت خاکسار با شکست تمامی رقبای خود به دیدار نهایی صعود کرد و نمایندگان کاتای ایران نیز شانس خود را در مرحله نیمه‌نهایی امتحان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 

کاتا

در کاتای انفرادی بانوان، فاطمه صادقی نماینده کشورمان در گروه دوم با نمایندگان بنگلادش، ویتنام، ماکائو، هنگ‌کنگ، چین تایپه، اندونزی و قزاقستان به رقابت پرداخت و با کسب 24.6 امتیاز به عنوان نفر دوم به دور نیمه‌نهایی صعود کرد. 

 

در بخش مردان ابوالفضل شهر جردی در جدول گروه یک با نمایندگان نپال، ژاپن، هند، قطر، فلسطین، قرقیزستان، کویت، هنگ‌کنگ و قزاقستان به رقابت پرداخت و با کسب 24.46 امتیاز به عنوان نفر چهارم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. 

 

تیم کاتای تیمی بانوان نیز با ترکیب الناز تقی‌پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی‌زاده در گروه یک با تیم‌های هنگ‌کنگ، ویتنام، بنگلادش و هند رقابت کرد و با کسب 24.34 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. 

 

ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در ترکیب تیم کاتای تیمی آقایان نیز با تیم‌های کویت، هند، اندونزی، ژاپن و تاجیکستان به رقابت پرداخت و با کسب 24.6 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. 

 

کومیته انفرادی

 

در وزن 55- کیلوگرم، طراوات خاکسار در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد دیپکا دیمان از هند گذشت. او در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 مقابل مائه اسو از فیلیپین پیروز شد. نماینده کاراته کشورمان در مبارزه سوم مقابل آنو آریکاری از نپال با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. 

 

خاکسار در این مرحله نیز در دیداری نیزدیک مقابل کوک آگونگ از اندونزی 6 بر 5 پیروز شد تا نخستین فینالیست کاراته ایران لقب بگیرد. خاکسار برای کسب مدال طلا به مصاف سوینچ راخیموا از ازبکستان خواهد رفت. 

 

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست به مصاف تن هونگ دین از ویتنام رفت و پس از تساوی 2-2 با قانون سنشو (امتیاز نخست) به برتری رسید، اما در دور دوم مقابل میهو میاهارا، قهرمان جهان در سال 2018 با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. 

 

با صعود میاهارا به دیدار نهایی، سارا بهمنیار در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد. 

 

در بخش مردان رضا روشن نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست با نتیجه یک بر صفر از سد گاتام سائود از هند گذشت. او در دور دوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب آندره آکتایوف قهرمان آسیا در سال 2017 از قزاقستان مغلوب شد. 

 

با صعود کاراته‌کا قزاق به دیدار نهایی، روشن در جدول شانس مجدد برای کسب نشان برنز به رقابت خواهد پرداخت. 

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش

دریافت 4 MB کد خبر 6081588

دیگر خبرها

  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود