Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:32:18 GMT

آمریکا و اروپا در یک جبهه علیه ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۵۴۳

آمریکا و اروپا در یک جبهه علیه ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کن که با حضور امت حزب الله و خداجوی غرب تهران در حسینیه سرآسیاب کن برگزار شد اظهار داشت:
امروزه دنیای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و سناریویی را به نام برجام طراحی نموده بود که اگر موفق به براندازی جمهوری اسلامی نشد بتواند این نظام را از اهداف بلندش بازداشته و تضعیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سناریو از پیش تعیین شده برای هر کشوری مأموریتی تعیین گردیده است هر چند عده‌ای دل خوش کرده بودند به اروپایی‌ها که اگر آمریکا روزی از صحنه خارج شد اروپایی‌ها ایران را کمک خواهند کرد ولی غافل از اینکه همه اینها در یک جبهه علیه ایران و نظام اسلامی عمل نموده و مأموریت‌ها مختلف است.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا از برجام خارج می‌گردد و بدعهدی می‌کند در حالی که او و سایرینی که امضا کرده اند بمانند سازمان ملل هم مهر تأیید زده و اروپایی‌ها به طور دیگری نقش ایفا می‌کنند و دشمن فکر می‌کند با طولانی شدن این سناریو نظام جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت.

وی به نقل از جان بولتون که گفته بود جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید گفت: به کوری چشم امریکائی ها و اروپایی‌ها و درایت رهبر فرزانه انقلاب و به قدرت مردم فهیم و هوشیار این مملکت و نظام به اقتدارش هر روز افزوده‌تر می‌شود.

رضایی در ادامه تصریح کرد: دشمن بداند ایران اسلامی برای بعد از چهل سالگی انقلاب برنامه‌های منظمی داشته و دارد که با درایت رهبری فرزانه انقلاب و مردم و فرزندان این مرزوبوم اهداف انقلاب را به پیش خواهیم برد.

وی گفت: ایران اسلامی بار دیگر در برابر تجاوز پهباد پیشرفته دشمن ایستادند همان پهبادی که دشمن در باورشان هم نمی گنجید و هدف سربازان رشید اسلام قرار گرفت و ساقط گردید.

خطیب جمعه موقت کن خطاب به مردم ایران گفت: دلیرمردان قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پهباد متجاوز دشمن را سرنگون کردند و هدف طراحی شده دشمنان که ملیاردها خرج کرده و بدان بسیار امیدوار بودند هدف قرار گرفت، درود بر شما مردم ایران که فرزندانی چنین خلاق و فداکار تربیت کرده اید.

امام جمعه موقت کن در پایان گفت: دشمن بداند که همان شیر مردان میدان هشت سال دفاع مقدس هنوز هم فرزندانی رشید و اماده به خدمت و سربازان ولایتمدار تربیت نموده اندو دشمن به این نتیجه رسیده است که مبارزه با ایران کار ساده ای نیست.

کد خبر 4670503

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه کن محمد علی رضایی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیه اسرائیل چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، در متن پیام امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی» آمده است: ۲۹ فروردین یادآور حماسه‌آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری شد.

وی افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه های مهم، تاریخ‌ساز شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام عنوان کرد: مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضدانقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرورآمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی‌ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرزها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

سرتیپ آشتیانی تصریح کرد: امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری های نوظهور و دستاوردهای بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری شده و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیروهای چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی است که با نقش آفرینی های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ کرده‌اند.

وی افزود: همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی‌نقص عملیات"وعده صادق" محقق شد.

وزیر دفاع، در پایان این پیام ضمن ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامیداشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیروهای مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت گفت و توفیقات بیشتر در روند پیشرفت های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسالت کرد.

کد خبر 844956 منبع: ایرنا برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیه اسرائیل چه بود؟
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است