Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۸ تیر ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به ۲۶ تیر ماه روز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند برای ما عنایت داشته، وجود شورای نگهبان است که توسط امام خمینی(ره) تدوین شده بود و مسئول حفظ و صیانت از قانون و انتخابات و تایید و رد صلاحیت کاندیدها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه ویژه و مهم نماز جمعه اشاره کرد و افزود: نماز جمعه یک آیین عبادی سیاسی است که جایگاه و ارج فراوانی در نزد خداوند متعال دارد.

قریشی ادامه داد: مسئولان باید امکانات رفاهی و ایاب و ذهاب را برای شرکت عموم مردم در نماز جمعه در نظر بگیرند تا مردم دچار زحمت نشوند و برای تسهیل رسیدن نمازگزاران عنایت ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: به لطف خداوند، در سال جاری دریاچه ارومیه احیا شده و مسئولین باید مباحث احیای دریاچه و مسائل اخلاقی در تفریحات را مدیریت کنند و امکاناتی برای رعایت محرم و نامحرم ایجاد کرده و نظارت داشته باشند، زیرا اگر بنده‌ها مرتکب گناه شوند، خداوند برکات خود را خواهد گرفت و باید مسئولان در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به بدعهدی آمریکا و اروپا در زمینه برجام اشاره کرد و یادآور شد: مومنان باید از پندها عبرت بگیرند و همانگونه که آمریکا و اروپا در امر برجام بدعهدی کردند، خود را بیشتر به جهانیان شناساندند و باید فکر اینکه دوباره بتوانند سر ملت کلاه گذارند را از سر خود بیرون کنند و فکر و خیال نکنند که ما دوباره به آن‌ها اعتماد کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماز جمعه برجام ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر

نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل به امامت حجت الاسلام عابدی امام جمعه بندپی شرقی با حضور مسئولان و مردم مومن در مصلی سید الانظام الدین برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: غلامعلی غلامی فیروزجاه - مازندران

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • «سلامت و امنیت» مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران