Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@20:18:01 GMT

جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۶۱۱

جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در استان اردبیل

تین‌نیوز | 

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری ۷۴۶ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گندم، سیمان، سیر، آب معدنی، انواع چوب و سایر محصولات کشاورزی عمده کالا‌های جابجا شده در سه ماه نخست سال جاری در استان اردبیل است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه از مردادماه سال گذشته بیش از ۱۶ هزار جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان پرتلاش استان اردبیل توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد تصریح کرد: توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت کوش در جهت کاهش هزینه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

شیرین زاده افزود: مالکان ناوگان عمومی حمل ونقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اقدام نمایند.

وی در خصوص میزان لاستیک تخصیص یافته به ازای پیمایش برای ناوگان عمومی جاده‌ای نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به ناوگان عمومی مسافری اتوبوس به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، مینی بوس به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه و باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای هر ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه در نظر گرفته شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از جا به جایی ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه از جابه جایی ۲۰۴ هزار و ۵۲۱ مسافر از مبادی استان اصفهان به سایر مقاصد توسط ناوگان حمل ونقل مسافری طی ۱۱ روز گذشته خبر داد و گفت: ناوگان عمومی حمل ونقل مسافری در استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه تا ۶ فروردین ماه تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۹ سفر را از مبادی استان به مقاصد درون استانی و ۷ هزار و ۹۲۴ سفر را نیز به مقاصد خارج از استان داشته اند.

دادخواه افزود: طی یازده روز گذشته مجموعاً ناوگان حمل و نقل عمومی در استان اصفهان ۲۰ هزار و ۱۵۳ صورت وضعیت سفر را به ثبت رسانده و ۲۰۴ هزار و ۵۲۱ مسافر را نیز به مقاصد درون و برون استانی منتقل کرده اند.

وی در خصوص سفرهای برون استانی ناوگان مسافری از ابتدای طرح ستاد نوروزی تصریح کرد: ناوگان اتوبوسی با ۵ هزار و ۱۸۶ سفر، ۹۰ هزار و ۳۶۵ مسافر را جابه جا کرده، ناوگان مینی بوسی نیز طی ۴۰۸ سفر، ۴ هزار و ۴۴۲ مسافر را منتقل کرده و همچنین ناوگان سواری هم ۷ هزار و ۶۶۵ مسافر را با ۲ هزار و ۳۳۰ سفر به مقاصد خود رساندند.

دادخواه با بیان جزئیات خدمت رسانی ناوگان حمل ونقل مسافری در ایام نوروز ۱۴۰۳ تشریح کرد: در سفرهای درون استانی نیز ناوگان اتوبوسی ۲ هزار و ۷۸۸ سفر، ناوگان مینی بوس ی ۵ هزار و ۱۲۲ سفر و ناوگان سواری هم ۴ هزار و ۳۱۹ سفر را انجام داده و طی آن مجموعاً ۱۰۲ هزار و ۴۹ مسافر را جابه جا کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد: آمار به دست آمده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون رشد ۶ درصدی سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی و همچنین کاهش ۹ درصدی مسافر در این حوزه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان
  • اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان
  • جا به جایی۶.۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی تا هفتم فروردین
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی